استانی 01:03 - 01 اسفند 1397

نقش ارتش در دوران انقلاب و دفاع مقدس برای نسل‌های مختلف بازگو شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجید خورشیدی سه‌شنبه‌شب در دیدار با فرمانده پایگاه هوایی ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران اسلامی باعث افتخار هستند و یکی از ویژگی‌های مهم این عزیزان نظم است.

وی اضافه کرد: نقش ارتش در آبادانی و امنیت و تثبیت امنیت کشور بسیار بالا است که کمتر مورد توجه بوده است و این مهم باید به خوبی دیده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: ارتش در دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش مهمی داشته است و کمتر به این موضوع پرداخته شده است. ارتش در تسریع پیروزی انقلاب نقش اساسی داشت.

وی بیان کرد: انقلاب یک فرآیند طولانی مدت است که از ۱۴ خرداد ۴۲ آغاز شده است ولی اقدامی که در ۲۱ بهمن توسط نیروی هوایی انجام شد توانست پیروزی انقلاب را سرعت دهد. نقش ارتش در وقایع کردستان را خیلی‌ها نمی‌دانند.

خورشیدی افزود:  نقش ارتش در وقایع جنگ به خوبی دیده نشده است و نقش موثر ارتش در جنگ کمتر گفته شده است. وظیفه همه ما است که نقش ارتش را آنگونه که بوده بازگو کنیم تا نسل آینده به نقش ارتش به خوبی پی ببرد.

وی ادامه داد: لباس نیروهای مسلح کشور پرافتخار است و نماد افتخار کشور است و نیروی هوایی ارتش یکی از پرافتخارترین نیروها در کشور است و وظیفه داریم که این موضوع را در سطح جامعه مطرح کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: باید قدردان تلاش‌ها و خدمات نیروهای نظامی کشور باشیم. باید با برنامه‌های مختلف فرصتی ایجاد شود که مردم با خدمات ارتش آشنا شوند.


10059302
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است