سیاسی 08:34 - 21 مرداد 1401

میرحسین موسوی در بین مردم جایگاهی ندارد/ او باید محاکمه شود

اسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به توهین میرحسین موسوی به مدافعان حرم، اظهار داشت: موسوی فردی است که همواره به صورت غیرمنطقی سخن می‌گوید، موید این مسئله آن است که در سال ۸۸ بنده و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طرف کمیسیون امنیت ملی با وی صحبت کردیم و از او پرسیدیم چه ادله‌ای دارد که می‌گوید در انتخابات ۸۸ تقلب شده که او هیچ پاسخ روشنی نداشت.

وی متذکر شد: میرحسین موسوی در آن دیدار به ما گفت شورای نگهبان و وزارت کشور را قبول ندارم و ما به وی گفتیم که همین شورای نگهبان و وزارت کشور بودند که تو را به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تأیید کردند و چگونه این نهادها را قبول نداری؟ در نهایت موسوی هیچ پاسخی نداشت که به ما ارائه دهد و گفت حتی اگر ۱۳ میلیون نفری که به بنده رأی دادند بگویند در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ تقلب نشده است، باز هم می‌گویم تقلب شده است. این مسئله نشان می‌دهد که موسوی نگاه غیرمنطقی به مسائل دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اظهارات میرحسین موسوی درباره مدافعان حرم کاملاً غیرمنطقی و بدون پشتوانه است، تصریح کرد: بر هیچ کسی پوشیده نیست که داعشی ها جنایت‌های بی‌شماری را با حمایت آمریکایی‌ها انجام دادند و این مسئله کاملاً ثابت شد به گونه‌ای که هیلاری کلینتون اذعان کرد ما خودمان داعش را ایجاد کردیم و عجیب است موسوی در حمایت از داعش مباحثی را مطرح کرده است.

کوثری بیان کرد: اگر شهید همدانی، حاج قاسم سلیمانی و دیگر مدافعان حرم نبودند، مشخص نبود چه بلایی بر سر کشورهای مسلمان منطقه می‌آمد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: منشأ این اظهارات، اطلاعات و تحلیل‌های غلطی است که به امثال موسوی می‌دهند. البته خود میرحسین موسوی هم مقصر است و هدفش از طرح این مباحث آن است که بگوید جامعه ما ناامن است. جمهوری اسلامی ایران از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: موسوی در بین اکثریت مردم هیچ جایگاهی ندارد و اگر بخواهد چنین مواضعی را تکرار کند، باید دادگاهی شود و لازم است قوه قضائیه و دستگاه‌های امنیتی نسبت به این موضوع حساسیت نشان دهند و به آن ورود کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان نباید در برابر این اظهارات موسوی سکوت کنند، گفت: افرادی که منطقی هستند، سکوت نخواهند کرد اما افرادی هم هستند که فقط می‌خواهند به گونه‌ای رفتار کنند که برای بیگانگان خوشایند باشد و بر این اساس شاید نه تنها علیه موسوی موضع‌گیری نکنند، بلکه از او هم حمایت کنند.

کوثری اظهار داشت: ملت ایران هوشیارتر از آن هستند که بخواهند فریب این حرف‌ها را بخورند. میرحسین موسوی هر از چندگاهی چنین حرف‌هایی را مطرح می‌کند تا دشمنان جمهوری اسلامی ایران و انقلاب را خوشحال کند. کسانی که تا امروز او را نمی‌شناختند، باید امروز چشم خود را باز کنند و ببینند که موسوی علیه انقلاب اسلامی و برای خوشحالی مستکبران چه حرف‌هایی می‌زند.


11651578
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ اکرمی نیا گفت: کشور‌های اسلامی بدانند که اگر اسرائیل قدرت پیدا کند به هیچ کشوری برای رسیدن به اهداف خود رحم نخواهد کرد و این مهم را سران کشور‌های اسلامی درک نمی‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله خاتمی گفت: مقاومت هم اکنون پیروز میدان است و بنابر بشارت قرآن آینده هم برای مقاومت است، اما مردم بدانند قصه روز قدس امسال قصه‌ی دیگری است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کنعانی گفت: حمله رژیم اسرائیل به حلب نقض آشکار قوانین و مقررات بین‌المللی و تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دریادار تنگسیری گفت: شناور‌های بسیج مردمی نیروی دریایی سپاه و شناور‌های مردمی کشور‌های محور جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس به صورت سراسری رژه می‌روند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبرد‌ها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی‌شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» زمانیان گفت: مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی و امنیتی زمانی در کشور حل می‌شود که امید در میان مردم وجود داشته باشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ابوالفتح گفت: ترامپ و بایدن نسبت به سال ۲۰۲۴ میلادی بسیاری از طرفداران خود را از دست داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از نیروی دریایی پاکستان برای نجات هشت ماهیگیر ایرانی قدردانی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه معتقد گفت: بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، رشد اقتصادی ۶.۷ دهم درصدی در ۹ ماه اول سال ۱۴۰۲ تحقق یافته است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون کشاورزی گفت: دولت در مهار آب‌های مرزی توجه داشته باشد چون در سیلاب اخیر در سیستان و بلوچستان بیشتر آب‌ها به دریا ریخته شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است