استانی 11:35 - 22 آذر 1397

تحقق دستاورد سفر رئیس‌جمهور به شاهرود نیازمند پیگیری مسئولان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس امینی صبح پنج‌شنبه در دهمین نشست شورای اداری شاهرود به میزبانی فرمانداری این شهر ضمن بیان اینکه سفر رئیس‌جمهور به استان و شاهرود دستاوردهای خوبی برای توسعه به همراه داشت که محقق شدن آن پیگیری مسئولان را می‌طلبد، ابراز داشت: مسئولان و مدیران از این فرصت که پیش‌آمده باید حداکثر استفاده را کنند ازجمله بهره‌گیری از ظرفیت فرودگاه بین‌المللی که برکات آن برای مردم استان است.

وی اضافه کرد: در هفته‌ای که گذشت اجلاسیه نماز با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد که پیامد آن برای یک روز نیست بلکه حق ادای نماز است و می‌توان جلسات را به نحوی تنظیم کرد که به‌وقت نماز برخورد نکند و همه باید نسبت به آن حساس باشند.

امام‌جمعه شاهرود به بر برپایی نمایشگاه کتاب با عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی استان نیز اشاره کرد و ابراز داشت: فروش خوب کتاب و رکود زنی خرید از ناشران نشان می‌دهد که مردم با مقوله مطالعه بیگانه نیستند و از آن به نحو احسن استفاده می‌کنند.

امینی خطاب به مدیران ضمن بیان‌نامه ۵۳ امیر المومنان تصریح کرد: جامعه به گروه‌های مختلفی ازجمله نظامیان، نویسندگان و برنامه ریزان، قضات، عاملان نظام، مالیات‌دهندگان تقسیم‌بندی می‌شود اما این شش گروه تنها با کارکرد گروه هفتم یعنی تاجران و صنعتگران و بیشه گران کامل می‌شوند.

وی اضافه کرد: اگر تاجران و صنعتگران در شرایط و محیط سالم کار را درست انجام دهند مباحثی نظیر گرانی و احتکار رخ نخواهد داد بنابراین وزارت صمت می‌بایست از این گروه حمایت کند تا چرخ اقتصاد کشور به گردش درآید و باید دانست کسانی که تنها به سود خودشان فکر می‌کنند همه را به‌زحمت خواهند انداخت.


9998754
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است