استانی 08:50 - 06 اردیبهشت 1396
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:
زنجان- مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: واحدهای مقاوم سازی شده طرح ویژه بهسازی ۳۸ هزار و ۵۰۱ مورد است ومجموع واحدهای مقاوم سازی شده ۵۰ هزار و ۵۰ موردمعادل ۵۵ درصد است.

۵۵ درصد واحدهای مسکونی روستایی زنجان مقاوم سازی شده است

سحاد صنعتی منفرد در گفتگو با خبرنگار مهر تعداد واحدهای مسکونی روستایی در استان زنجان را ۸۲ هزار و ۴۳۵ واحد اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۳۲ هزار و ۴۹۳ واحد غیر مقاوم هستند.

وی تعداد واحدهای مسکونی روستایی مقاوم سازی شده تا سال ۸۴ را ۱۱ هزار و ۵۴۹ مورد اعلام کرد. 

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تعداد واحدهای مسکونی مقاوم سازی شده طرح ویژه بهسازی شهری را ۴ هزار و ۶۴۰ مورد وواحدهای مسکونی مقاوم سازی شده طرح ویژه بهسازی روستایی را ۳۳ هزار و ۸۶۱ مورد عنوان کرد.

صنعتی منفرد واحدهای مقاوم سازی شده طرح ویژه بهسازی را ۳۸ هزار و ۵۰۱ مورد اعلام کردو گفت:مجموع واحدهای مقاوم سازی شده ۵۰ هزار و ۵۰ مورد بوده که در مجموع  ۵۵ درصد واحدهای مسکونی روستایی مقاوم سازی شده است.

صنعتی منفرد تاکید کرد: بعد از تشکیل بنیاد مسکن به فرمان امام خمینی(ره) این ارگان در زمینه به‌سازی مسکن روستایی، احداث مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت، احداث مسکن روستایی، اجرای طرح هادی و دیگر زمینه‌ها فعالیت می‌کند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب استان زنجان تصریح کرد: بنیاد مسکن یک نهاد انقلابی، غیر دولتی عمومی است که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در راستای محرومیت زدایی تشکیل شد. 

وی یاد آورشد: در بحث مسکن شهری و روستایی بنیاد مسکن طرحهای خوبی را در دولت تدبیر و امید را انجام داده است.

صنعتی منفرد افزود: بنیاد مسکن استان زنجان نسبت به مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی برنامه ریزی لازم را دارد و تاکنون هم در این امر موفق بوده است.


9043314
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است