اجتماعی 14:18 - 08 شهریور 1393
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اعلام رشد 4.5 درصدی نزاع در پایتخت از تعیین نقص عضو بیش از 19 هزار تهرانی در چهار ماهه امسال خبر داد.

خبرآنلاین: مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اعلام رشد 4.5 درصدی نزاع در پایتخت از تعیین نقص عضو بیش از 19 هزار تهرانی در چهار ماهه امسال خبر داد.



هفدهمین مرکز پزشکی قانونی استان تهران در شهرستان شمیرانات صبح امروز شنبه با حضور مدیران سازمان پزشکی قانونی کشور و مقامات محلی افتتاح شد.



مراسم افتتاحیه اداره پزشکی قانونی شهرستان شمیرانات با حضور دکتر فروزش،معاون توسعه و پشتیبانی، قدیرزاده مدیر کل حوزه ریاست سازمان پزشکی قانونی کشور، دکتر نازپرور مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران، چاوشی معاون سیاسی-اجتماعی استانداری تهران، امام جمعه، فرماندار، فرمانده انتظامی و روسای ادارات و کلانتری های شهرستان شمیرانات برگزار شد.



ساختمان اداره پزشکی قانونی شهرستان شمیرانات در سال 1391 با اعتبار 30 میلیارد ریال خریداری شد و به دلیل کمبود تجهیزات و اعتبارات بازسازی آن تا سال 93 به طول انجامید.



پس از بهسازی و آماده بهره برداری شدن آن در سال 93 این مرکز در آخرین روز از هفته دولت افتتاح شد.



24 تا 30 درصد کل معاینات بالینی شرق تهران با افتتاح واحد شمیرانات کاهش می یابد

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: 24 تا 30 درصد از کل معاینات بالینی واحد شرق تهران با افتتاح واحد شمیرانات کاهش می یابد و به این واحد انتقال داده خواهد شد.



دکتر نازپرو در آیین افتتاح اداره پزشکی قانونی شهرستان شمیرانات گفت: معاینات بالینی انجام شده در 4 ماهه اول سال 93 در واحد شمال تهران 6 هزار و 233 مورد بوده که 6.2 درصد کل معاینات بالینی استان تهران را شامل می شود.



به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با افتتاح واحد شمیرانات از مجموع معاینات بالینی انجام گرفته در واحد شمال تهران به طور متوسط حدود 4.5 تا 15 درصد از کل معاینات بالینی این مرکز کاسته می شود که البته در آینده با انتقال مراجعان چند کلانتری دیگر این آمار افزایش خواهد یافت.



دکتر نازپرور با ارایه گزارشی 4 ماهه در مورد معاینات بالینی انجام شده در پزشکی قانونی استان تهران گفت: 100 هزار و 250 مورد معاینات در 4 ماهه اول سال جاری در این مرکز انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 0.1 درصد افزایش داشته است.



به گفته دکتر نازپرور 39 هزار و 622 نفر از معاینات انجام شده معاینات نزاع جسمانی بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4.5 درصد رشد داشته است.



19هزار و 69 مورد تعیین نقص عضو، 12 هزار و 404 مورد تصادفات، 6444 مورد اختصاصی زنان، 2599 مورد روانپزشکی قانونی، 620 مورد سلامت جسمانی، 264 مورد اختصاصی مردان و 5641 مورد سایر موارد، معاینات بالینی انجام شده در چهار ماهه سال جاری است که نازپرور به آن اشاره کرده است.



مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: مردم منطقه به جای مراجعه به واحد شرق در گلبرگ و شمال در ملاصدرا به مرکز شمیرانات مراجعه خواهند کرد که دسترسی مردم به خدمات پزشکی قانونی تسهیل خواهد شد.

4600399
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ الکترونیک تا هفته آینده خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس راه کشور از ریزش سنگ در آزادراه تهران-شمال خبر داد و گفت: در حال حاضر این محور بازگشایی شده است؛ اما به خاطر مدیریت ترددها، جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت تهران یک طرفه شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۵ اردیبهشت) پاک است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست درباره حق آبه هیرمند توضیح داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راه تهران بزرگ از انسداد آزادراه تهران شمال به علت سیل و ریزش کوه خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راه تهران بزرگ از انسداد آزادراه تهران شمال بعلت سیل و ریزش کوه خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرد:شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی در ۱۸ استان کشور از به ثبت رسیدن ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وقوع آب‌گرفتگی در ۶ استان، از امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در این استان‌ها خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است