گوناگون 15:16 - 16 تیر 1399
آموزش زبان رزتا استون Rosetta Stone یک نرم‌افزار اینتراکتیو یادگیری زبان انگلیسی و ۲۸ زبان است. سایت فراگیری امکان دانلود نرم‌افزار آموزش رزتا استون را به همراه فایل‌های صوتی برای زبان آموزان فراهم کرده است.

آموزش زبان رزتا استون

به گزارش ایسنا، بنابراعلام سایت فراگیری، آموزش زبان رزتا استون یک نرم‌افزار بسیار کارآمد برای شروع یادگیری زبان انگلیسی و ۲۷ زبان دیگر است. با استفاده از روش آموزشی نرم افزار Rosetta Stone شما از الفبای زبان تا سطح پیشرفته را به صورت گام به گام می‌آموزید.

مزایا نرم‌افزار آموزش زبان رزتا استون برای یادگیری زبان آموزان شامل موارد زیر می شود:

۱. آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته

۲. تقویت هر ۴ مهارت ۲۸ زبان مختلف

۳. تسلط صحبت کردن با لهجه بومی آن کشور

۴. آموزش توسط افراد همان کشوربا تصویر

معایب نرم افزار آموزشی Rosetta Stone نیز شامل موارد زیر است:

· مناسب نبودن برای افراد بسیار پیشرفته در زبان

· هزینه بسیار بالا نرم‌افزار ( البته در کشورهای دیگر )

دانلود نسخه کرک شده رزتا استون

برای دانلود آخرین ورژن نرم افزار آموزشی Rosetta Stone شما می‌توانید بعد از ورود به سایت فراگیری به دسته بندی آموزش زبان رزتا استون رفته و زبان مورد نظر خودتون رو دانلود کنید.

سایت رسمی رزتا استون

در سایت رسمی Rosetta Stone امکان دانلود رایگان این نرم‌افزار وجود ندارد. بنابراین شما می‌بایست با استفاده از سایت‌های ایرانی که نسخه کامل نرم‌افزار را به همراه آموزش نصب روی انواع سیستم عامل‌ها قرار داده‌اند نرم افزار را دریافت کنید. سایت فراگیری همواره جدیدترین نسخه نرم‌افزار آموزش زبان رزتا استون را برای تمام زبان ها در اختیار زبان آموزان قرار می‌دهد.

معرفی نرم افزار آموزشی زبان رزتا استون  Rosetta Stone

همواره برای زبان آموزان مهمترین بخش یادگیری زبان انگلیسی است. با این وجود نرم‌افزار آموزشی رزتا استون ۲۸ زبان را با استفاده از روش خود به زبان آموزان یاد می‌دهد. مهمترین زبان‌های این نرم‌افزار شامل موارد زیر می باشد:

۱. آموزش زبان انگلیسی رزتا استون لهجه آمریکایی و بریتیش

۲. نرم افزار آموزش زبان آلمانی رزتا استون

۳. آموزش زبان فرانسوی Rosetta Stone

۴. آموزش زبان ترکی Rosetta Stone

نقد نرم افزار رزتا استون

زبان آموزان بسیاری از این نرم‌افزار سالانه استفاده می‌کنند. برای بررسی صحت این موضوع می‌توانید به سادگی با نگاهی به Stock این شرکت میزان محبوبیت این نرم‌افزار قدرتمند آموزشی را متوجه شوید. اما همواره منتقدانی هستند که هرچیزی را نقد کرده و البته در این نقد بدی‌ها و خوبی‌های آن را برای شما مشخص می‌کنند.

اینکه نرم‌افزار آموزش رزتا استون بهترین روش آموزش زبان انگلیسی و سایر زبان‌هاست را با بررسی چند موضوع می‌شود مشخص کرد. اول اینکه این نرم‌افزار زبان را از پایه آموزش می‌دهد بنابراین در صورتی که در آن زبان سطح بسیار بالایی داشته‌ باشید ممکن است کمی خسته کننده به نظر شما بیایید. روش آموزش به صورت اینتراکتیو است که نیازمند کامپیوتر یا موبایل می باشد و قابل اجرا در تلویزیون نیست.

رزتا استون چیست؟

همانطور که در ابتدا مطلب اشاره شد Rosetta Stone یک نرم‌افزار اینتراکتیو آموزش زبان است. با استفاده از این نرم‌افزار آموزشی قادر خواهید بود تا ۲۸ زبان مختلف را از انگلیسی تا چینی بیاموزید. این نرم‌افزار روی کامپیوتر و موبایل قابل اجرا است.

نرم افزار رزتا استون خوبه؟

در جواب به این سوال باید سطح زبان شما و همچنین میزان زمانی که می‌خواهید به یادگیری زبان اختصاص بدهید را در نظر بگیرید. این نرم‌افزار به صورت گام به گام از پایه تا پیشرفته و با استفاده از تصاویر مختلف زبان را به زبان آموزان می‌آموزد. نرم‌افزار آموزش رزتا استون بیشتر برای افراد سطح مقدماتی و متوسط توصیه می‌شود چرا که آموزش‌ها از سطح پایه آغاز می‌شود.

رزتا استون یا دولینگو

همواره برای انتخاب بهترین نرم‌افزار باید فاکتورهای مقایسه آن‌ها را بررسی کرد. میزان استفاده از نرم‌افزار و همچنین تاثیر پیشرفت در زبان آموزان معمولا از مهمترین فاکتورهای مقایسه‌ای هستند. با بررسی این دو فاکتور مهم مشخص می‌شود که نرم‌افزار آموزش زبان رزتا استون هم بیشتر مورد استفاده قرار داده می‌شود و همچنین مباحث بیشتری را در بر می‌گیرد.

آموزش رزتا استون آفلاین است؟

با نصب نرم‌افزار Rosetta Stone شما می‌توانید از این نرم‌افزار به صورت کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت استفاده کنید. برای دانلود آخرین ورژن آموزش نرم‌افزار رزتا استون می‌توانید به سایتFaragiri.com مراجعه کرده و متناسب با زبان مدنظر آن را دانلود و نصب کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی


10605994
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است