استانی 12:51 - 27 فروردین 1398
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور:
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور گفت: نگاهمان به گشایش مرزهای جدید در کشور مثبت است و بازخوردهای بسیار مطلوبی هم از گشایش‌های مرزی دریافت کرده‌ایم.

بازگشایی مرز کوزه رش سلماس در حال پیگیری است

به گزارش ایسنا، شهریار حیدری در جلسه بررسی وضعیت مرز کوزه رش سلماس افزود: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی، چهارشنبه صبح این هفته طی جلسه‌ای در تهران با حضور مسئولین استانداری آذربایجان غربی و کارشناسان ذیربط در خصوص مرز کوزه رش سلماس برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: بعد از وزارت کشور، بحث بازگشایی مرز در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سپس در جلسه هیئت دولت مورد بررسی قرار خواهد گرفت که امیدواریم با پیگیری‌های مسئولین شهرستانی، استانی و نماینده مردم شریف سلماس در مجلس، این روند با سرعت هرچه تمام به انجام برسد.

حیدری با بیان اینکه قطعاً بازگشایی این مرز کمکی برای کاهش ترافیک مرزهای دیگر استان خواهد بود، خاطرنشان کرد: امیدواریم طی هفته‌های آینده خبر رسمی بازگشایی مرز سلماس به سمع و نظر مردم این شهرستان برسد.



انتهای پیام


10104512
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: بارندگی‌ها و آب حاصل از باران شرایط را برای زیست پشه‌های آنوفل و بیماری مالاریا در بلوچستان فراهم کرده بنابراین سیل زدگان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» ۵۶ هشدار سطح زرد، ۱۸ هشدار نارنجی و پنج هشدار قرمز هواشناسی از سال گذشته تاکنون در لرستان صادر و بارندگی های به نسبت مطلوبی ثبت شد اما بنابر اعلام نظر کارشناسان و آمار و ارقام، این بارش های پرتکرار تاکنون حریف خطر خشکسالی نشده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است