ورزشی 12:28 - 27 مهر 1397
انتخابات هیات بسکتبال استان سمنان حواشی عجیب و غریبی داشت که از چند ساعت قبل از شروع مجمع آغاز شد و شروعش با حذف حمید گرامیان، رییس پیشین و یکی از نامزدهای انتخاباتی همراه بود.

حاشیه‌های عجیب انتخابات هیات بسکتبال سمنان/ حذف مشاور رییس و انتقاد از او

به گزارش ایسنا، یک ساعت مانده به مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال استان سمنان طبق گفته حمید گرامیان، رییس پیشین هیات، نامه‌ای از دفتر امور مشتکرین فدراسیون‌ها به اداره کل ورزش و جوانان استان می‌رسد که طبق آن گرامیان حق شرکت در مجمع انتخاباتی را ندارد. پس از این موضوع رامین طباطبایی، رییس فدراسیون نیز که به همراه مسعود قاسمی، مشاور خود راهی سمنان شده بود تاکید می‌کند که انتخابات باید برگزار شود.

مجمع انتخاباتی بدون گرامیان که خود از مشاوران و نزدیکان رامین طباطبایی بود شروع می‌شود و اولین حاشیه دراین‌جا رقم می‌خورد که چطور رامین طباطبایی، رییس فدراسیون بسکتبال قبول می‌کند یکی از نزدیکانش به این سادگی حذف شود!

با شروع مجمع اتفاق‌های دیگری رقم می‌خورد که اصلی‌ترین آن انتقادهای رییس فدراسیون از عملکرد هیات استان سمنان است. او با اعلام نارضایتی از وضعیت بسکتبال در این استان تاکید می‌کند با همکاری و همبستگی باید چالش‌ها از پیش‌رو برداشته شود. انتقاد عجیب رییس فدراسیون از مشاور خود که تلاش‌های زیادی در انتخابات برای او کرده بود موضوع عجیب دیگر این مجمع بود. این انتقادها در حالی رقم خورد که طباطبایی در مجمع عمومی این استان بیست و ششم بهمن ۱۳۹۶ از فعالیت‌های گرامیان در هیات تمجید کرده‌ بود. گرامیان به عنوان مسوول کمیته استان‌های فدراسیون در تمامی سفرهای استانی رییس فدراسیون نیز حضور داشت.

برخی از حاضران در مجمع انتخاباتی به منع حضور گرامیان در انتخابات اعتراض داشتند. با این حال انتخابات برگزار شد و در نهایت مسعود سلامی با کسب ۱۰ رای از ۱۶ رای به عنوان رییس جدید هیات استان سمنان انتخاب شد تا گرامیان بعد از سال‌ها دیگر سمتی در بسکتبال این استان نداشته باشد اما نکته جالب دیگر رای‌های سفیدی بود که به صندوق افتاد. ۶ رای سفید که گویا نشانه اعتراض به حذف گرامیان بوده و اعتراض شدید رامین طباطبایی رییس فدراسیون را نیز در پی داشته است.

به هرحال حمید گرامیان که از فعالان انتخاباتی رامین طباطبایی بود و حتی در مراسم ضیافت او در برج میلاد نیز حضور داشت از حضور در مجمع انتخاباتی حذف شد و رامین طباطبایی نیز برای او کاری نکرد. گرامیان گلایه زیادی از این بابت داشت و در پی شکایت است اما تا اینجا ظاهر را حفظ کرده و به طور رسمی انتقادی از این اتفاق نکرده‌ است.

پیش از این در انتخابات هیات استان گلستان نیز حواشی زیادی مطرح شده بود و برخی از اعضای این مجمع انتقادهایی داشتند که مدعی بودند انتخابات تحت تاثیر برخی افراد و مهندسی شده بود.

انتهای پیام


9947284
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است