گوناگون 09:20 - 01 اردیبهشت 1394
سومین گردهمایی روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم از 14 اردیبهشت ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

گردهمایی روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها به میزبانی دانشگاه امیرکبیر

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر حمید دبیر کشوری منطقه یک روسای مراکز بهداشت در این خصوص گفت: سومین گردهمایی روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم از 14 تا 16 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این گردهمایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در کنار برگزاری این گردهمایی نمایشگاهی از دستاوردهای این حوزه برگزار خواهد شد.

کشوری، ادامه داد: در این نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های فعال در زمینه تولید محصولات و مواد غذایی ارگانیک و داروهای گیاهی عرضه خواهد شد ضمن آنکه برخی از سازمان‌ها و مراکز بهداشت و درمان استان تهران نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

دبیر منطقه یک روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، با تاکید بر اینکه این گردهمایی به صورت سالانه برگزار می‌شود،‌خاطر نشان کرد: این گردهمایی از سوی دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این گردهمایی، یادآور شد: این گردهمایی با هدف ارتقا مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کشوری بررسی عملکرد مراکز بهداشت و درمان دانشگاهی و بهداشت و ایمنی مواد غذایی را از جمله محورهای این گردهمایی نام برد و ادامه داد: در این گردهمایی همچنین گزارشی از کارنامه سلامت نیز ارائه خواهد شد.

انتهای پیام


6234464
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است