استانی 16:34 - 24 آذر 1397

کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر باشکوه برگزار شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر سعادت ظهر شنبه در دیدار با فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس تاکنون زمینه‌ساز ارائه خدمات گسترده و متنوعی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: کنگره سرداران و بیش از دو هزار شهید استان بوشهر سال آینده برگزار می‌شود و می‌طلبد که همه مسئولان و افراد و نهادها در برگزاری این کنگره ارزشمند تلاش و همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید تلاش شود که کنگره سرداران و بیش از دو هزار شهید استان بوشهر با شایستگی هرچه تمام‌تر و در شأن مردم استان بوشهر برگزار شود.

وی به فعالیت‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: آمادگی داریم تا در زمینه همکاری برای توسعه طرح‌های محرومیت‌زدایی و همچنین رفع موانع و مشکلات مسیر محرومیت‌زدایی همکاری لازم را داشته باشیم.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید برحمایت همه جانبه برای برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر اظهار داشت: خدمت به خانواده‌های شهدا و جانبازان افتخار و وظیفه‌ مسئولان و مردم است.

حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری با تاکید بر اینکه جامعه باید در قبال خانواده ایثارگران قدردان و قدرشناس باشد اضافه کرد: برپایی باشکوه این کنگره در واقع قدرشناسی از فداکاری و ایثار رزمندگان و خانواده معظم آنان است که در این راستا همکاری همه مسئولان امری مهم و ضروری است.


10000626
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است