استانی 14:14 - 01 مهر 1399
یک مسئول:
ایسنا/کرمانشاه مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کرمانشاه گفت: پیش‌بینی می‌شود پروژه پتروشیمی شهرستان سنقرو کلیایی تا اواخر سال 1400 به بهره‌برداری برسد.

پتروشیمی سنقروکلیایی اواخر سال 1400 به بهره‌برداری می‌رسد

مجتبی قبادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه پتروشیمی سنقر و کلیایی که قرار است توسط شرکت هلدینگ خلیج فارس(وابسته به وزارت نفت) اجرا شود، گفت: کارهای تسطیح زمین پروژه انجام شده و اکنون در مرحله فوندانسیون و دیوارکشی است.

وی با بیان اینکه هم اکنون روند اجرای این پتروشیمی در حال انجام است، درباره دلایل تاخیر در اجرای آن نیز اظهار کرد: یکی از عوامل این تاخیر، تعویض شرکت مجری این پروژه بود.

وی دلیل دیگر تاخیر در روند اجرای پروژه را تغییر طرح اعلام کرد و افزود: با وجود همه این موارد اکنون هلدینگ خلیج فارس با جدیت به دنبال اجرای پروژه است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کرمانشاه کل سرمایه ثابت مورد نیاز برای اجرای این طرح را بر اساس جواز تاسیس آن بیش از 934 میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: با بهره‌برداری کامل از این پتروشیمی برای 130 نفر شغل ایجاد خواهد شد.

قبادی  خاطرنشان کرد: این پروژه در زمینی به وسعت 40 هزار مترمربع در شهرک صنعتی سنقر احداث می‌شود.

وی درباره میزان تولیدات این پتروشیمی نیز عنوان کرد: تولید سالانه 2200 تن تری متیل آمین، 17 هزار تن دی متیل آمین و 3400 تن منومتیل آمین برای این پتروشیمی پیش بینی شده است.

 پتروشیمی سنقر و کلیایی خرداد 1398 کلنگ زنی شد و قرار بود ظرف مدت 12 تا 14 ماه به نتیجه برسد.

انتهای پیام


10728746
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است