استانی 13:22 - 02 مرداد 1393
امام جمعه بوکان:
امام جمعه بوکان گفت: حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس نشانگر اتحاد مسلمانان با ملت مظلوم فلسطین است.

حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس نشانگر اتحاد مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، ماموستا عبد‌الرحمان خلیفه‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم هماهنگی برنامه‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در بوکان، اظهار داشت: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب کردند و بر همه مسلمانان واجب است با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس نسبت به جنایت‌های ضد بشری رژیم جعلی صهیونیستی اعلام انزجار کنند.

وی ادامه داد: لازم و ضروری است روز جهانی قدس را مقدس شمرده و امسال با توجه به اینکه دشمنان اسلام متحدتر شده‌اند باید راهپیمایی روز قدس باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود و دشمنان را محکوم کرده و اظهار انزجار کنیم.

خلیفه‌زاده تصریح کرد: با توجه به جنایات وحشتناکی که رژیم جعلی صهیونیستی انجام می‌دهد و تعداد زیادی کودکان بی‌دفاع و مظلوم در حملات وحشیانه به شهادت می‌رسند بر ما واجب است در این ایام بیشتر از هر وقتی متحدتر و هماهنگ‌تر شده و با آرمان‌های امام تجدید میثاق کنیم.

وی اظهار داشت: رژیم جعلی صهیونیستی اقدامات تروریستی خویش را بر ضد ملت فلسطین شدت بخشیده و پرچم‌داران مدعی حقوق بشر نه تنها در برابر این جنایات سکوت کرده بلکه از این جنایت‌های ضد بشری حمایت می‌کنند و دفاع از خود تلقی می‌کنند.

خلیفه‌زاده ادامه داد: رژیم جعلی صهیونیستی با حملات وحشیانه خود برادران و خواهران فلسطینی را با زبان روزه به خاک و خون می‌کشد و امروز لازم و واجب است که دشمنان را محکوم کرده و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس به منویات مقام معظم رهبری عمل کنیم.

وی با دعوت از آحاد مردم و مسئولان به حضور پرشور در مراسمات روز جهانی قدس، گفت: همه مسلمانان با وحدت و یکپارچگی ضربه محکمی به مستکبران عالم خواهد زد و ضربه محکمی بر استکبار جهانی وارد خواهند کرد.

خلیفه‌زاده با بیان اینکه مردم بی‌دفاع فلسطین به صورت شبانه‌روزی زیر بمباران و یورش وحشیانه رژیم صهیونیستی بوده، ادامه داد: امسال شرایط ویژه‌ای بر منطقه حاکم بوده و در این مدت رژیم غاصب صهیونیستی جنایات وحشتناکی انجام داده و تعداد زیادی کودک در حملات وحشیانه به شهادت رسیده‌اند.

امام جمعه بوکان افزود: همه مسلمانان و آزادیخواهان باید با اتحاد و همبستگی به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همه مستضعفان عالم بشتابند و باید به استکبار جهانی بفهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.


4315935
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است