سیاسی 19:49 - 17 آذر 1395
علی اصغر احمدی، دبیر کل جمعیت هلال احمر، معاون سیاسی وزارت کشور می‌شود.

صراط: علی اصغر احمدی، دبیر کل جمعیت هلال احمر، معاون سیاسی وزارت کشور می‌شود.


به گزارش فارس، شنیده‌ها حاکی از آن است که رفتن احمدی به وزارت کشور قطعی شده است. روز گذشته نیز وزیر کشور در نشست خبری  به این موضوع اشاره داشته ولی فرد جایگزین آن هنوز مشخص نشده است




احمدی هم اکنون علاوه بر اینکه دبیر کل جمعیت هلال احمر بوده، معاون هماهنگی و امور اجرایی نهاد ریاست جمهوری است.




همچنین وی معاون وزارت کشور در دولت پیشین، استانداری استان گلستان و نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد.




گزینه های احتمالی دبیر کلی هلال احمر چه کسانی هستند؟


حسن ابوالقاسم گرجی یک از گزینه‌های احتمالی برای جایگزینی احمدی است. وی هم اکنون معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی هلال احمر است. همچنین معاونت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاونت دانشگاه علوم پزشکی ایران و ریاست دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی را در سابقه خود دارد.


سید حمید جمال الدینی، معاون آموزش و پژوهش و فن آوری هلال یکی دیگر از گزینه های درون سازمانی برای تصدی پست دبیر کلی هلال احمر است.


وی که عهده دار این معاونت جدید در هلال احمر است پیش از مشاور استعدادهای درخشان رییس دانشگاه آزاد در علوم پزشکی، عضو هیات علمی دانشگاه، مشاور نوآوری و توانمند سازی رئیس بنیاد ملی نخبگان و معاون علمی رییس جمهور و عضو شورای نخبگان بنیاد ملی نخبگان بوده است.


مصطفی محمدیون یکی دیگر از گزینه های مطرح برای دبیر کلی جمعیت هلال احمر است. وی هم اکنون مشاور و مدیر کل حوزه ریاست جمعیت هلال احمر است.


وی که دانش آموخته حقوق از دانشگاه شهید بهشتی است. پیش از این مدیر کل اجرایی،مدیر کل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر بوده است.


گفتنی است پیش از این خبرگزاری فارس خبر از جا‌به جایی احمدی به وزارت کشور را داده بود که این موضوع تا امروز با واکنش‌های مختلفی مواجه بود.

8470564
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر سابق خارجه، شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه را تسلیت گفت.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» هیئت دولت زمان و مکان تشییع و تدفین پیکر آیت الله رئیسی و همراهانش را اعلام می کند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به همراه آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه در اثر سقوط بالگرد به شهادت رسیدند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» آخرین اخبار از سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و هیات همراه حاکیست که تلاش ها برای شناسایی پیکر همه شهدای این سانحه ادامه دارد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» فرمانده کل سپاه با بیان اینکه عملیات وعده صادق از دید ما یک عملیات محدود بود، عنوان کرد: هدف از این عملیات ضربه زدن به دو نقطه با تعداد محدودی پهپاد و موشک برای تنبیه یک رژیم خشن و بی عقل بود که چیزی جز منطق قدرت نمی فهمد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در پی حادثه بالگرد رئیس جمهور پیامی صادر کرد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم»  دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: درس علوم و معارف دفاع مقدس باید دو واحدی، مستقل، حضوری و الزامی باشد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه علنی امروز خواستار برگزاری جلسه فوق العاده برای بررسی وضعیت بازار سرمایه در هفته جاری شد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ناو شهید مهدوی برای نخستین مرتبه تا نزدیکی جزیره دیگو گارسیا که محل استقرار نیروهای آمریکایی است پیش رفت.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» تیپ 25 تکاور نیروی زمینی ارتش برای کمک به جستجوی بالگرد رییس جمهور در منطقه آذربایجان شرقی حضور یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است