استانی 17:53 - 03 اسفند 1397

موقعیت های زیادی از دست دادیم/ در نیمه دوم بازی احساسی داشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مهاجری عصر امروز جمعه در نشست خبری بعداز بازی ماشین سازی تبریز و پیکان تهران اظهار داشت: شکست بدی در خانه داشتیم.

وی با بیان اینکه در بدترین زمان ممکن فرصت را از دست دادیم، گفت: امروز می ‌توانستیم اختلاف امتیازی خود را با تیم‌ های پایین افزایش دهیم ولی شکست خوردیم.

مهاجری با اشاره به اینکه میل و انگیزه پیکان روی بازی ما تأثیر گذاشت، ادامه داد: این را به بازیکنان ‌مان گفته بودیم. می‌دانستیم امتیاز این بازی چقدر می‌تواند برای ما مهم باشد.

وی با اشاره به اینکه نیمه اول فوتبال ما شکل نگرفت و گل هم از روی ضربه ایستگاهی خوردیم، ابراز داشت: به بازیکنان گفته بودیم که باید مراقب باشند، در آخر بازی هم احساسی فشار آوردیم که نقطه اوجش پنالتی دقیقه ۹۵ بود که از آن استفاده نکردیم.

وی در مورد اینکه حریف خط میانی شما را از کار انداخت اظهار داشت: نیمه دوم شرایط بهتر شد ولی عقب افتادن و بازی احساسی وضعیت را طور دیگری رقم زد، فیلم بازی های تیم ما هست. در نیمه دوم خلق موقعیت کردیم اگر فقط یکی از آنها گل می شد شرایط فرق می‌کرد.

وی با بیان اینکه ضعف هایی هم داریم و خیلی تیم ها در روزهای بدشان هم پیروز می شوند زیرا از موقعیت های گلزنی خودشان استفاده می کنند، گفت: حس خوبی که دخسوس به ما داد و دقیقه ۹۵ آمد و یک پنالتی گرفت. باختن در ذات فوتبال است اما چگونگی باختن مهم است ناراحتی من این است که نه خوب بودیم و نه تمام توان مان را گذاشتیم.

مهاجری با اشاره به اینکه احمد زنده روح، فرید بهزاد کریمی و موقعیت های گلی داشتند ولی موفق نبودند، گفت: اگر امروز نشد انگیزه پیکان بهتر از ما بود نه فوتبالش، بالاخره باید اشکال کارمان را در بیاوریم ابتدای نیم فصل دوم هستیم.

وی با تاکید بر اینکه باید با همه وجود بازی می کردیم حداقل امتیاز حق بازیکنان ما بود، ادامه داد: از تماشاگران تشکر می کنم که آمدند و تیم را حمایت کردند امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم بهتر نتیجه بگیریم.

سرمربی ماشین سازی با تاکید بر اینکه مغرور نبودیم، گفت: بازیکنان ما بازی را سهل گرفتند و میل به پیروزی باید داشته باشیم. پیکان با میل بیشتری آمد وقتی میل ما کمتر باشد بازنده می شویم.

مهاجری با اشاره به اینکه لیگ را خوب شروع کردیم ولی بدترین جای ممکن ترمز تیم ما کشیده شد، گفت: محسن مصدومیت سختی را گذارنده است و شرایطی که فوتبال مان شکل همیشگی اش را نداشت بازی نکرد او می تواند به ما خیلی کمک کند وقتی به آمادگی اش برسد.


10061393
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است