اجتماعی 10:41 - 03 اسفند 1396
به تازگی فهرستی از ۱۰ کشوری که بیشترین کاربران اینستاگرامی در جهان را دارند، منتشر شده است که در آن نام ایران نیز به چشم می‌خورد.

صراط: به نقل از وب سایت statista، در تازه‌ترین آمار ماهانه در ماه ژانویه 2018، فهرستی از 10 کشور جهان که دارای بیشترین تعداد کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام هستند، منتشر شده است که در آن، کاربران ایرانی در اینستاگرام موجب شده‌اند نام کشورمان در رتبه هفتم این لیست قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، در زیر، فهرستی از بیشترین تعداد کاربران اینستاگرامی در جهان را مشاهده می کنید:

1. ایالات متحده آمریکا

2. برزیل

3. اندونزی

4. هند

5. ترکیه

6. روسیه

7. ایران

8. ژاپن

9. انگلستان

10. مکزیک

در این فهرست ایالات متحده آمریکا با بیش از 110 میلیون کاربر، برزیل با بیش از 57 میلیون و اندونزی با 53 میلیون کاربر فعال در ماه، به ترتیب در جایگاه‌های نخست، دوم و سوم جای گرفته‌اند.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران فضای مجازی به شمار می‌رود که در این میان، نسل جوان و نوجوان از آن استقبال بیشتری نسبت به سایر رده‌های سنی کرده‌اند.

این شبکه اجتماعی در ماه سپتامبر سال گذشته 2017 میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از 800 میلیون کاربر فعال در ماه بود.

ایران نیز با داشتن بیش از 24 میلیون کاربر فعال در ماه، در رتبه هفتم این رده بندی و فهرست ده‌گانه قرار گرفته است.


9687403
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: عابر پیاده یکی از آسیب پذیرترین کاربران ترافیک است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان، از آماده‌باش هلال‌احمر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» زندانی محکوم به مرگ که برای اجرای حکم پای چوبه دار رفته بود، توانست با دریافت مهلت از اولیای دم به زندان برگردد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» استاندار تهران با تاکید بر لزوم برنامه ریزی، آینده پژوهی و تعامل با مردم توسط دستگاه‌ها و سازمان‌ها گفت: مدیران برای برنامه ریزی در استان، نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور فرهنگی کمیته امدادکشور گفت: خدمات مشاوره‌ای درست می تواند موجب استحکام و پایداری خانواده ها در تمام زمینه ها شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» راز قتل مرد جوان در حالی پس از ۳ ماه فاش شد که عاملان جنایت سعی داشتند با سناریوی گازگرفتگی و خودکشی مسیر تحقیقات را منحرف کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر ستاد حقوق بشر به شیوه آمریکایی حقوق بشر و برخورد‌های تهاجمی با زنان و دختران معترض در آمریکا واکنش نشان داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» گواهینامه رانندگی تابع فرآیند‌های قانونی است و اگر کسی با گواهینامه جعلی تصادف کند و منجر به فوت فردی شود به دلیل جعلی بودن گواهینامه رانندگی قتل عمد محسوب می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دادستان عمومی و انقلاب تهران در تداوم برنامه‌های نظارت میدانی بر عملکرد دادسرا‌ها و به منظور پایش نحوه خدمت رسانی به مردم، به صورت سرزده از دادسرای ناحیه ۳۸ تهران بازدید کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است