استانی 11:19 - 03 اردیبهشت 1393
ساری- ایرنا- رییس بیمارستان 17شهریور آمل گفت : تاکنون 20 مصدوم ناشی از تصادف میان اتوبوس با کامیون که بامداد چهارشنبه در جاده هراز رخ داد از بیمارستان مرخص شدند.

دکترˈ شهرام کاشانی ˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در تصادف شدید اتوبوس با کامیون در حدفاصل پل ورودی شهر ˈگزنک ˈ یک نفر کشته و 26 نفر از سرنشینان اتوبوس مصدوم شدند که مجروحان توسط هفت دستگاه آمبولانس توسط تیم های اورژانس 115 وهلال احمر آمل به بیمارستان 17شهریور آمل انتقال یافتند.



وی ادامه داد: پس از اعلام تصادف و زیاد بودن تعداد مصدومان ، کادر درمانی این بیمارستان از بامداد چهارشنبه تاکنون در حالت آماده باش هستند.



رییس بیمارستان17شهریور آمل گفت : شش نفر از مصدومان دیگر این سانحه که دچار شکستگی دست ، پا و پارگی های صورت شدند همچنان بستری هستند و مداوا بر روی آنان ادامه دارد.



علت تصادف بامداد امروز اتوبوس با کامیون در جاده هراز سبقت غیرمجاز اتوبوس اعلام شده است.



بر اساس گزارش منابع بیمارستانی فرد فوت شده در این حادثه راننده اتوبوس بود.



این اتوبوس با 40 سرنشین از تهران به مقصد گنبد در حرکت بود.ک/3



7327/1654/506

انتهای پیام /*


3557117
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: بارندگی‌ها و آب حاصل از باران شرایط را برای زیست پشه‌های آنوفل و بیماری مالاریا در بلوچستان فراهم کرده بنابراین سیل زدگان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» ۵۶ هشدار سطح زرد، ۱۸ هشدار نارنجی و پنج هشدار قرمز هواشناسی از سال گذشته تاکنون در لرستان صادر و بارندگی های به نسبت مطلوبی ثبت شد اما بنابر اعلام نظر کارشناسان و آمار و ارقام، این بارش های پرتکرار تاکنون حریف خطر خشکسالی نشده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است