استانی 06:55 - 07 مرداد 1394
لرستان؛
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان گفت: در بازرسی های انجام شده از صنوف استان یک محموله گندم آغشته به سم ویتاواکس کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازلرستان؛و لدی افزود: یک شرکت تعاونی روستایی که گندم های آغشته به این سم را خریداری کرده و به سیلو تحویل داده بود با حضور بازرسان، شناسایی شد.



وی گفت : پرونده تخلفاتی این شرکت به ارزش 127 میلیون و 50 هزار ریال به تعزیرات حکومتی معرفی و محموله نیز توقیف شده است.



وی افزود : سم ویتاواکس ضد عفونی کننده بذر گندم و جو است که در ایران برای آفت هایی از جمله سیاهک آشکار، سیاهک پنهان گندم، سیاهک سخت جو ، لکه قهوه ای نواری جو و پوسیدگی ریشه و طوقه گندم در گندم و جو استفاده می شود که باید استفاده از آن کارشناسی و به اندازه معین باشد تا محصول به صورت سالم و عاری از سم برداشت شود.


ولدی گفت : در بازرسی از کارخانه های آرد استان، یک واحد به دلیل عرضه خارج از شبکه بیش از 26 تن آرد با تشکیل پرونده تخلفاتی به ارزش 300 میلیون و646 هزا ریال به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.



وی افزود: مردم می توانند هر گونه تخلف واحدهای صنفی استان از قبیل کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و یا ارائه فاکتور را با شماره 124در میان بگذارند.


انتهای پیام/س

6827157
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» در حالی ۶۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد بابل فاقد مسکن هستند، که باوجود آمادگی کمیته امداد برای ساخت مسکن برای مددجویان، خانواده ها زمینی برای ساخت خانه ندارند، که این امر به چالشی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بابل تبدیل شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است