ورزشی 22:40 - 10 فروردین 1403
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قراردادم تا پایان فصل است و معلوم نیست فصل آینده هم در پرسپولیس باشم.

اوسمار: معلوم نیست فصل آینده هم در پرسپولیس باشم

اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین سرخپوشان  درباره شرایط این تیم گفت: ابتدا سال نو را به همه مردم ایران تبریک می گویم و امیدوارم سالی پر از برکت و برآورده شدن تمام آرزوهایشان باشد. تمرینات را روز دوشنبه پس از یک هفته آغاز کردیم و تمرین خیلی آرامی داشتیم که از آن راضی هستم. حضور تماشاگران  خیلی خوب است و باعث می شود ارتباط بین تیم و هواداران خیلی بیشتر شود.

او درباره اینکه آیا بابت تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس صحبتی با باشگاه داشته یا خیر،‌ گفت: بیشتر تمرکزم روی این فصل است. قرارداد من هم پایان فصل تمام می شود و معلوم نیست خود من برای فصل آینده در این تیم باشم یا خیر؛ بنابراین در چنین شرایطی تمرکزم بر روی فصل جاری است.

اوسمار درباره وضعیت بازیکنان ملی پوش که در تمرین نبودند گفت: وحدت هنانوف تنها مصدوم ماست که در دیدار تیم ملی تاجیکستان با عربستان مصدوم شده است. با کادر پزشکی تاجیکستان در ارتباطیم تا بیینیم مصدومیت او در چه حدی است. به بیرانوند و کنعانی زادگان نیز بیشتر استراحت دادیم تا با انرژی کامل به تمرینات بازگردند.

او در پاسخ به این سوال که چه مقدار به قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری امیدوار است، خاطرنشان کرد: قبل از عید شرایط خوبی داشتیم و امیدوارم این شرایط را ادامه دهیم و به هدفمان که قهرمانی در لیگ است برسیم.

اوسمار  درباره وضعیت پرداختی های باشگاه به بازیکنان و کادر فنی، گفت: همه می دانند شرایط مالی باشگاه چگونه است. باشگاه تمام سعی خود را می کند با وجود مشکلاتی که هست این تعهدات را انجام دهد. درست است مبلغی که باید می گرفتیم را نگرفته ایم اما باشگاه در حال تلاش است تا این موضوع برطرف شود.

سرمربی برزیلی پرسپولیس درباره تساوی برزیل و اسپانیا در دیدار دوستانه گفت: داوران ۲ پنالتی برای اسپانیا گرفتند که نباید می گرفتند. بازی باید ۳ بر یک به نفع برزیل تمام می شد.

او درباره نسل جدید بازیکنان در تیم ملی فوتبال برزیل اظهار کرد: برزیل هم مثل آلمان و اسپانیا از بازیکنان جوانی که آینده خوبی دارند استفاده می کند.

او درباره اظهارات یحیی گل محمدی مبنی بر اینکه از سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس حمایت می کند، بیان  کرد: یحیی هم یک مربی خوب و هم یک معلم برای من بود. من در کنار او خیلی چیزها درباره فوتبال ایران یاد گرفتم. او اگر به یک تیم دیگر می رفت شاید کل کادر فنی نیز همراه او می رفتیم بنابراین اکنون  چیزی ندارم که بگویم.

اوسمار درباره اولین حضور بانوان در تمرین پرسپولیس نیز گفت: خیلی خوشحال شدم که دیدم به غیر از بازی های رسمی که بانوان می آیند، آنان در تمرینات هم حصور پیدا کردند. در برزیل این اتفاق در فرهنگ ماست و از این موضوع برای فوتبال ایران نیز خوشحال شدم. 


12042909
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» لوئیز انریکه پاری سن ژرمن را به مقام قهرمانی لیگ فرانسه رساند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» لوئیز انریکه پاری سن ژرمن را به مقام قهرمانی لیگ فرانسه رساند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ناتینگهام فارست و منچسترسیتی در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر مقابل هم قرار گرفته بودند که این دیدار با برتری ۲ - ۰ سیتیزن‌ها همراه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ناپولی و رم در دیداری از هفته سی و چهارم سری آ به تساوی ۲-۲ رسیدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سامیار عبدلی، سریع‌ترین شناگر ایران در جریان مسابقات قهرمانی شنا آلمان، موفق به هت‌تریک رکوردشکنی ملی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آرسنال موفق شد با نتیجه سه بر دو از سد تاتنهام عبور کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی خطیر بعدازظهر امروز با حضور در مرکز فیزیوتراپی دکتر صادقی به عیادت مهدی مهدی پور رفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید رو در روی تراکتور قرار گیرد و یک بازیکن آبی‌ها قطعا در این بازی غایب است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اولین جلسه هیات‌ مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام آن توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، برگزار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های اینتر و تورینو از هفته سی‌وچهارم سری آ ایتالیا با برتری ۲ - ۰ نراتزوری به پایان رسید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است