استانی 20:24 - 31 فروردین 1393
مشهد - ایرنا - رییس سازمان والیبال معلولان آسیا و اقیانوسیه گفت: مشهد از ظرفیتهای زیادی برای برگزاری مسابقات معلولان و از جمله والیبال نشسته در سطح بین المللی برخوردار است.

ˈلم سونگ شینˈ عصر یکشنبه در مراسم آغازین مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا در مشهد افزود: ورزش والیبال نشسته یکی از رشته های پرطرفدار و دارای جذابیت در ایران است که مصداق بارز آن را می توان در حضور گسترده مردم برای تماشای این مسابقات در مشهد مشاهده کرد.



وی گفت: با توجه به ظرفیتهای خوب ایران و از جمله مشهد در برگزاری و میزبانی رقابتهای والیبال نشسته پیش بینی می کنم تیمهای شرکت کننده از سطح کمی و کیفی برگزاری مسابقات آسیایی رضایت داشته باشند.



مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: سعی می کنیم با تلاش مسوولان و دست اندرکاران ذیربط رقابتهای والیبال نشسته قهرمانی آسیا را با موفقیت در سطحی بالا برگزار کنیم.



ˈکوروش صبوریانˈ از برگزاری این مسابقات بین المللی در مشهد به عنوان یکی از افتخارات ورزشی خراسان رضوی یاد و بیان کرد: برگزاری رقابتهای آسیایی به صورت همزمان و مجزا در دو بخش بانوان و آقایان اقدام بسیار شاخص و کم نظیری در برگزاری مسابقات بین الملی در ایران است.



مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا انتخابی جهانی و پارا آسیایی اینچوان کره جنوبی طی روزهای نخست تا پنجم اردیبهشت ماه امسال در دو بخش مردان و زنان با حضور 250 نفر در قالب 12 تیم به ترتیب در مجموعه های ورزشی سجاد و شهید بهشتی مشهد برگزار می شود.



مراسم آغاز رسمی این رقابتها عصر یکشنبه با رژه تیمهای شرکت کننده در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد برگزار شد.ک/2



7490/659

انتهای پیام /*


3533242
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است