استانی 08:44 - 02 اسفند 1398

استاندار گیلان رأی خود را به صندوق انداخت

به گزارش خبرنگار مهر، «ارسلان زارع» استاندار گیلان در ساعات ابتدایی صبح جمعه با آغاز فرآیند رأی گیری با حضور در شعبه اخذ رأی میدان شهدای ذهاب برگه رأی خود را به صندوق انداخت.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه عزم راسخ ملت بزرگ ایران برای شرکت در همه رویداد سیاسی و جشن ملی برای اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: براساس گزارشات رسیده از همه حوزه انتخابیه استان از نخستین دقایق آغاز رأی گیری شاهد حضور پرشور هستیم.

وی با بیان اینکه مردم گیلان همواره در همه صحنه‌ها انقلاب اسلامی و رویدادهای مهم سیاسی و اجتماعی و انتخابات‌های باشکوه در راستای حقوق شهروندی خود از جمله مردم پیشتاز بودند، افزود: از همه شهروندان گیلانی در خواست می‌شود که در ساعات اولیه صبح به شعب اخذ رأی مراجعه کنند و رأی آگاهانه و مؤثر خود را به صندوق بیاندازد.

زارع در ادامه حضور ارزشمند مردم زمینه ساز توسعه استان و کشور می‌شود، گفت: این حضور ضریب امنیت ملی و تقویت انسجام ملی و ناامیدی دشمنان و مخالفان نظام انقلاب اسلامی را فراهم می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم شریف و هوشیار و آگاه گیلان همانند ادوار گذشته این بار هم حضور حماسی خواهند داشت.

زارع با بیان اینکه استانداری وظیفه برگزاری انتخابات را برعهده دارد پیش بینی‌ها لازم طبق فرآیند روز شمار انتخابات صورت گرفته و تمام تمهیدات لازم پیش بینی شده است، گفت: در نخستین دقایق آغاز فرآیند رأی گیری از دو هزار و ۵۵۹ و یک شعبه اقلیت‌های همه عوامل و مجریان حاضر و کار رأی گیری را آغاز و بر آن نظارت دارند.

وی تصریح کرد: در روزهای گذشته به دلیل وجود شرایط مساعد و نگرانی‌های از قطع ارتباطات داشتیم که خوشبختانه مشکلی نداریم در امنیت و سلامت کامل برگزاری می‌شود آنچه که مهم است حضور حداکثری ملت است.


10403872
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است