گوناگون 15:18 - 05 اردیبهشت 1394
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، گفت: باید نشاط اجتماعی مورد نظر اسلام را در جامعه ایجاد کرد.

باید در جامعه نشاط اجتماعی ایجاد کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی در دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسوولان این وزارتخانه افزود: در اسلام گنجینه‌هایی داریم که امروز در حکومت به آن نیاز داریم و در بحث اهتمام به کار مشاهده می‌کنیم که پس از رحلت پیامبر اکرم(ص)، یک حرکت و نهضتی توسط حضرت زهرا(س) آغاز شد که این تلاش در طول زمان این ثمر را داد که انسان‌ها باید در هر زمان به دنبال احقاق حق باشد.

وی افزود: در طول تاریخ این نهضت و انقلابی که ما در آن حضور داریم نتیجه همان صدای حضرت زهرا(س) است که باید این حق را احیا کنیم که انقلاب ما سعی کرد این حق را بگیرد.

سعیدی بیان کرد: وقتی جایگاه حضرت علی(ع) غصب شد ایشان با نظام و مردم قهر نکردند و همیشه به کمک جامعه می‌آمدند؛ متاسفانه دیده می‌شود که وقتی که این جریان بوجود آمد خیلی‌ها نتوانستند با این وضعیت کنار بیایند.

وی ادامه داد: حضرت علی(ع) در سخت‌ترین روزها در صحنه ماندند و در همان زمان ایشان به تولید ثروت اجتماعی از جمله حفر چاه‌ها و همچنین زیر کشت قراردادن مزارع مختلف مشغول شدند که نشان می‌دهد که چگونه باید نشاط اجتماعی ایجاد کنیم.

امام جمعه قم عنوان کرد: شعار رهبری بسیار هوشمندانه و کاربردی بود که از اول انقلاب تا به امروز سابقه ندارد که چنین شعاری انتخاب شود که نشان دهنده بصیرت بسیار بالای معظم له است.

سعیدی تاکید کرد: باید کار را خدایی انجام داد و اگر نگاه ما خدایی باشد مردم نیز به این ارزش پی خواهند برد. این کار باید با بینش و شرح صدر انجام شود. تقویت نظام و رهبری و مقام معظم رهبری تقویت مهدویت است.

انتهای پیام


6259000
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است