استانی 21:00 - 30 مهر 1393
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رحلت عالم ربانی آیت‌الله مهدوی‌کنی که تا آخرین لحظه عمر با برکتشان مدافع آرمان‌های نظام و صیانت از جایگاه ولایت فقیه بود ثلمه‌ای برای انقلاب اسلامی است.

رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی ثلمه‌ای برای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رضا رمضانی با صدور پیامی به مناسبت درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی اظهار کرد: این ضایعه مولمه را به حضرت بقیة‌الله‌الاعظم روحی و ارواح‌العالمین لتراب مقدمه الفداء، مقام معظم رهبری دام عزه، مراجع معظم تقلید و بیت شریف آن فقیه فقید، حوزه‌های علمیه، جامعه روحانیت، جامعه دانشگاهیان و شاگردان آن عالم ربانی تسلیت عرض کرده و از درگاه حضرت احدیت برای آن فقید سعید علو درجات و حشر با اولیای الهی و برای بازماندگان معزز و مکرم صبر و سلامتی را مسئلت دارم.

در ادامه پیام آیت‌الله رمضانی آمده است: بدون تردید حضور آن مجاهد انقلابی که از شاگردان مکتب امام خمینی (ره) و یار دیرین مقام معظم رهبری (دام عزه) بودند، در همه دوران چه قبل و یا پس از انقلاب در مسئولیت‌های مختلف و مهم از جمله در جایگاه ریاست خبرگان رهبری که نقش محوری و وحدت بخشی داشتند برای همه دلسوختگان انقلاب قوت قلب و اطمینان بخش بوده است.

این پیام می‌افزاید: آن عالم و شخصیت انقلابی همواره به عنوان یک فقیه و سیاست‌مدار دینی و جلوه‌ای از پیوند دیانت و سیاست به رسالت انقلابی خود به صورت فراحزبی عمل می‌کرد و به معنای واقعی تا آخرین لحظه عمر با برکتشان مدافع آرمان‌های والای نظام جمهوری اسلامی و صیانت از جایگاه ولایت فقیه بوده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه پیام خود خاطرنشان کرد: رحلت آن عالم ربانی ثلمه‌ای برای انقلاب اسلامی بوده و امید است دلداد­گان به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی آن شخصیت انقلابی اصیل را به عنوان الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام/2300


5017786
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است