استانی 13:32 - 30 مهر 1393
معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی قزوین:
معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی (رضوان‌الله علیه) تا آخرین لحظات عمر شریف خود مدافع و محافظ انقلاب و نظام اسلامی بودند و از ولایت مطلقه فقیه حمایت عملی می‌کردند.

آیت‌الله مهدوی‌کنی همواره مدافع انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام عباس نظری در جلسه هماهنگی ستاد ارتحال حضرت آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی (رضوان‌الله علیه) که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی یکی از روحانیون برجسته و ولایت‌مدار بود که در تمام عمر شریف خود خدمت به ملت ایران و حوزه‌های علمیه را در اولویت برنامه‌های خود قرار می‌داد.

وی افزود: ایشان در دوران نوجوانی به تحصیل علم، تهذیب نفس، کسب تقوا و زهد پرداخته و در زندگی شخصی نیز انسانی ساده زیست بود.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: از ویژگی‌های برجسته ایشان تعبد و انقلابی بودن بود به گونه‌ای که حتی در سن 18 سالگی دستگیر شد.

نظری ادامه داد: آیت‌الله مهدوی‌کنی (رضوان‌الله علیه) همواره همراه امام راحل و از یاران صدیق ایشان بود و پس از رحلت امام خمینی یار یاور رهبر معظم انقلاب بود.

وی عنوان کرد: ایشان تا آخرین لحظات عمر شریف خود مدافع و محافظ انقلاب و نظام اسلامی بودند و از ولایت مطلقه فقیه حمایت عملی می‌کردند.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین نسبت به برگزاری مراسم باشکوهی برای گرامیداشت شخصیت آیت‌الله مهدوی‌کنی(ره) تأکید کرد.

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین نیز در این جلسه گفت: با تأکید نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین باید مراسمی با شکوه در شأن و شخصیت این عالم مجاهد و ولایی برگزار شود.

حجت‌الاسلام علی ارباب خاطرنشان کرد: ائمه‌جمعه شهرستان‌ها نیز تلاش کنند در روز جمعه و قبل از برگزاری نماز جمعه مراسمی در مصلی‌های برگزاری نماز جمعه به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این مجاهد انقلابی برگزار کنند.

حجت‌الاسلام علی قابل، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عالم مجاهد تصریح کرد: این عالم مجاهد و ولایی تمام عمر شریف خود را به حوزه‌های علمیه خدمت کرده و ارتحال این انسان وارسته را خدمت مقام معظم رهبری و بیت شریف تسلیت عرض می‌کنم.


5014184
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است