استانی 10:29 - 29 مهر 1393
تلاش‌ها برای یافتن اجساد همچنان ادامه دارد
سیلاب دیشب 3 دانش‌آموز و یک معلم لرستانی را با خود برد و هم اکنون ده‌ها اکیپ از هلال احمر، بخشداری‌های ویسیان و معمولان، نیروهای بسیج و بالگرد هلال احمر در حال جستجوی اجساد این افراد هستند.

سیلاب 3 دانش‌آموز و معلمشان را در لرستان بلعید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بارش باران و تگرگ که از روز گذشته در لرستان آغاز شده و هنوز ادامه دارد، خسارت‌های فراوانی به زیرساخت‌ها به خصوص در بخش راه وارد کرده است.

بر اثر آبگرفتگی راه‌های اصلی و فرعی متاسفانه خسارات جبران‌ناپذیری به آنها وارد شده است.

به علت سیلابی شدن محور خرم‌آباد به پلدختر در 30 کیلومتری این محور در منطقه شوراب ویسیان به علت طغیان رودخانه فرعی، پلی که در این نقطه وجود داشت نتوانست آب را به خوبی هدایت کند و این آب وارد محور اصلی شده که در این بین دو خودرو پراید و پژو را با سرنشینانش با خود برد.

براساس گزارش فارس، در این منطقه سرنشینان این دو خودرو که یکی از خودروها حامل دو دانش‌آموز و یک معلم بوده از اهالی درخواست کمک کرده بودند که متاسفانه کسی نتوانسته به آنها کمک کند.

به گفته شاهدان عینی 5 نفر در این دو خودرو سیلاب با خود برده بودند که حضور دو دانش‌آموز و کاظم صفرزاده معلم آنها تائید شده است.

این دانش‌آموزان در آموزشگاه عشایری امام جعفر صادق (ع) ویسیان مشغول به تحصیل بوده‌اند.

در ادامه مدیر کل ستاد بحران لرستان با بیان اینکه این حادثه شب گذشته رخ داده است، گفت: ده‌ها اکیپ از هلال احمر، بخشداری‌های ویسیان و معمولان، نیروهای بسیج و بالگرد هلال احمر در حال جستجوی اجساد این افراد هستند.

رضا آریایی عنوان داشت: در سایر مناطق لرستان شاهد آبگرفتگی معابر و اسطبل‌های نگهداری دام بوده‌ایم که طی چند روز آینده میزان خسارت‌ها اعلام می‌شود.


5000650
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است