ورزشی 16:04 - 02 اسفند 1398
یکی از مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس در جریان تمرین این تیم با یکی از لیدرها درگیر شد.

درگیری فیزیکی در تمرین پرسپولیس

به گزارش ایسنا،‌ تیم فوتبال پرسپولیس ظهر امروز (جمعه) تمرینات خود را برای دیدار برابر سپاهان پیگیری کرد. نکته قابل تامل در تمرین سرخ‌پوشان درگیری یکی از عوامل تیم با یکی از لیدرها بود.

از قرار معلوم مسئولان ورزشگاه شهید کاظمی، مکان‌هایی را برای پارک خودروی اعضای تیم و بازیکنان مشخص کرده بودند و قرار بر این بود افرادی که خارج از تیم به ورزشگاه مراجعه می‌کنند، خودروی خود را در محل دیگری پارک کنند اما یکی از لیدرها که امروز در محل تمرین پرسپولیس حاضر شده بود، قوانین جدید ورزشگاه را رعایت نکرد و به این خاطر با یکی از مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس درگیر شد. درگیری آنها ابتدا لفظی بود اما در ادامه به زد و خورد طرفین انجامید.

انتهای پیام


10405315
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره باخت سرخپوشان برابر آلومینیوم و حذف از رقابت‌های جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نوذر رودنیل کارشناس داوری درباره قضاوت عرب براقی در بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران»  امین میرزازاده گفت: تلاش می‌کنم با خوشرنگ‌ترین مدال المپیک دل مردم را شاد کنم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است