وبگردی 20:21 - 02 آبان 1393
مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتی چون: دستور رییس‌جمهوری برای تسریع در شناسایی عاملان اسیدپاشی در اصفهان/گزارش دستگاه‌های مسئول یکشنبه در هیات دولت بررسی می‌شود، مجازات تعیین شده برای اسیدپاشی بازدارنده نیست، اصولگرایان برای رسیدن به وحدت، به مشی آیت‌الله مهدوی‌کنی پایبند باشند و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است به شرح زیر است:



دستور رییس‌جمهوری برای تسریع در شناسایی عاملان اسیدپاشی در اصفهان/گزارش دستگاه‌های مسئول یکشنبه در هیات دولت بررسی می‌شود





حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسن روحانی پس از استماع گزارش دستگاه‌های مسئول درباره موضوع اسیدپاشی در اصفهان، با ابراز تاسف شدید از وقوع این اعمال غیرانسانی و ابراز همدردی با مصدومان و مردم شریف، متدین و غیور اصفهان، خواهان تسریع در پیگیری ماموریت محوله به سه وزارتخانه کشور، اطلاعات و دادگستری در این زمینه شد.



مجازات تعیین شده برای اسیدپاشی بازدارنده نیست

یک حقوقدان گفت: متهم اسیدپاشی حتی با رضایت اولیای دم از بابت جنبه عمومی جرم مجازات خواهد شد، اما مجازات حبس در این جرائم از بازدارندگی لازم برخوردار نیست.



نظر اعضای کمیسیون آموزش مجلس درباره "نیلی‌احمدآبادی" چیست؟

نظرات برخی اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در ارتباط با معرفی "محمود نیلی احمدآبادی" سرپرست دانشگاه تهران به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فن‌آوری به مجلس اعلام کردند.



اصولگرایان برای رسیدن به وحدت، به مشی آیت‌الله مهدوی‌کنی پایبند باشند


عضو حقوقدان شورای نگهبان با توصیه به اصولگرایان برای رسیدن به وحدت در آستانه انتخابات مجلس دهم گفت: توصیه من این است که اگر مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی را به عنوان الگو انتخاب کنند و عملا به مشی ایشان پایبند باشند، حتما به هدفشان می‌رسند.



معاون اول رئیس‌جمهور سه‌شنبه هفته آتی به اراک می‌رود

معاون اول رئیس‌جمهور سه‌شنبه هفته آتی به منظور ارزیابی وضعیت استان و گفت‌و‌گو با مسئولان و مدیران استانی به استان مرکزی سفر می‌کند.



حجت‌الاسلام پناهیان: آیت‌الله مهدوی‌کنی تضعیف رهبری انقلاب را نادانی سیاسی می‌دانستند/ اسماعیلی: ایشان حاضر بودند همه هستیشان را برای انقلاب و مقام معظم رهبری فدا کنند

 حجت‌الاسلام و المسلمین پناهیان و اسماعیلی عضو حقوقدان شورای نگهبان در برنامه "دیروز امروز فردا" به بررسی اخلاق سیاسی حضرت آیت الله مهدوی کنی (ره) پرداختند.



دوستداران آیت‌الله مهدی‌کنی باید مسیر وحدت را طی کنند

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد ضرورت وحدت اصولگرایان پس از رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی گفت: آقای مهدوی‌کنی راهی را گشوده‌اند و کسانی که او را دوست دارند باید در‌ همان مسیر قدم بردارند.


5028672
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» ماجرای پیام بی بی سی در نیمه شب کودتای ۲۸ مرداد از جمله روایت‌های متواتر و تصدیق شده‌ای است که نشان می‌دهد مجموعه بنگاه سخن پراکنی آن تنها یک رسانه نیست!
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» داشتن کودکانی چاق به ویژه در ۵ سال اول زندگی برای برخی والدین دوست داشتنی و خوشایند است، اما باید بدانیم چاق بودن فرزند، نشانه تندرستی و سلامت کامل نیست.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» دادگاه لاهه در هفتمین ماه جنگ غزه، دیگر تاب سکوت در برابر جنایت‌های جنگی مقامات صهیونیستی را از دست داده و خواستار بازداشت و محاکمه نتانیاهو شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» بعد از انقراض دایناسورها، پستانداران تدریجاً رونق گرفته و تعدادشان روی کره زمین افزایش یافت؛ گونه‌های متعددی به وجود آمدند و حتی ابعاد آنها بزرگ‌تر شد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» همه‌ی ما عادت‌هایی داریم، برخی خوب و برخی نه چندان خوب اما کلید دستیابی به یک زندگی شادتر می‌تواند به سادگی خداحافطی با برخی عادت‌های منفی باشد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تنها قمر کره زمین در حال حاضر ماه است که بصورت منطقی چنین چیزی همیشه ثابت نخواهد بود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اگر به معماهای ریاضی علاقه مندید مطلب زیر از دست ندهید.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اگر در هدایت و درک احساسات دیگران مهارت دارید، باید از خانواده‌تان تشکر کنید زیرا کودکان ویژگی‌های عاطفی که در والدین خود می‌بینند را نشان می‌دهند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» محبت‌های ما محدود به چیز‌هایی است که نوعی شناخت یا احساس لذت نسبت به آنها داریم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تکثیر برگ انجیری نیز بسیار راحت است و می‌توانید به سادگی و در منزل، گلدان برگ انجیری خود را به چند گلدان کوچک تبدیل کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است