سیاسی 11:43 - 28 آذر 1393
تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری در گذشت آیت الله «سید علی غیوری» نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام تسلیت «اسحاق جهانگیری» به این شرح است:



انا لله و انا الیه راجعون



درگذشت عالم وارسته آیت الله سیدعلی غیوری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و یار دیرین انقلاب، امام(ره) و مقام معظم رهبری، موجب تاثر و اندوه فروان شد.



اینجانب درگذشت این روحانی مجاهد را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران،خانواده مکرم ایشان و همه دوستداران و علاقه مندان تسلیت عرض کرده ه و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان گرامی اجر و شکیبایی مسالت دارم.



اسحاق جهانگیری



معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایران



همچنین در پی درگذشت آیت الله «سیدعلی غیوری» نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، «محمدرضا عارف» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای عالی هلال احمر در پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت.



«محمد رضا عارف» در پیام تسلیت خود آورده است: رحلت عالم جلیل القدر و مجاهد عزیز، حضرت آیت الله سیدعلی غیوری نماینده محترم ولی فقیه در جمعیت هلال احمر که عمر شریف خود را در مبارزه با طاغوت و برای اعتلای کلمه حق و خدمت به مکتب اهل بیت علیهم السلام و بیداری مردم صرف کرد خسارتی سنگین برای جامعه شریف ایران است.



وی افزود: ایشان از فقهای وارسته و از شاگردان حضرت امام(ره) بود که عمر خود را در راه نشر معارف اهل البیت «علیهم السلام» سپری کرد.



عارف در پیام تسلیت خود با تاکید بر این که زندگی عالمان مجاهد در عصر ما همواره با مبارزه با رژیم گذشته همراه بوده است، تاکید کرد: آیت الله غیوری نیز چون دیگر عالمان عصر خویش و مانند پیر و مراد و مقتدای خود، حضرت امام خمینی(ره) سکوت در مقابل حکومت پهلوی را بر نمی تابید و به طور مداوم با سخنرانی ها و به زندان رفتن ها و تبعید، نقش مهمی را در پیشبرد انقلاب اسلامی و پیروزی آن ایفا کرد.



وی در پایان این پیام تسلیت آورده است:اینجانب این مصیبت را به رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران، بخصوص مردم متدین نجف آباد، دانشگاهیان و حوزویان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض کرده و از درگاه حضرت احدیت برای آن فقید سعید علو درجات عالیه و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی خواستارم.



آیت الله غیوری نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر صبح روز پنجشنبه به علت کهولت سن و ایست قلبی به دیار باقی شتافت.



سیام(1)**9189**1581

انتهای پیام /*


5447797
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر ستاد اربعین از توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ مورد درخصوص ایام اربعین خبر دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران و رئیس اقلیم کردستان عراق دیدار و گفتگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» احمدی نژاد به منظور شرکت در یک نشست علمی و تخصصی پیرامون «ارزش‌های مشترک در محیط زیست جهانی» امروز عازم بوداپست، پایتخت مجارستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» شجاعی درباره نمایش آخرین دستاوردهای سازمان انرژی اتمی توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: ایران مانعی برای گسترش همکاری‌های اقتصادی و مراودات تجاری با اقلیم کردستان ندارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پیشین سازمان انرژی اتمی با عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان سعودی دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ظهر روز دوشنبه در راس هیاتی برای شرکت در کنفرانس بین المللی هسته‌ای و مذاکرات با مقامات عالی هسته‌ای و سیاسی کشور وارد تهران شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما) فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم را اعلام کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مصطفی بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق، با رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با شرکت کشور‌های بلاروس، آدربایجان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان برگزار شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است