استانی 19:19 - 03 آبان 1393
رئیس اداره ورزش و جوانان رودسر خبر داد
رئیس اداره ورزش و جوانان رودسر از ساماندهی هشت هزار ورزشکار این شهرستان در سال جاری خبر داد.

ساماندهی 8 هزار ورزشکار در رودسر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، رضا مودبی عصر امروز در نشست با ورزشکاران این شهرستان با بیان اینکه ورزش در ارتقای سلامت جامعه مؤثر است، اظهار کرد: با توجه به شیوع چاقی در جامعه و کم‌تحرکی افراد بیماری‌های قلبی‌عروقی در کشور از روند رو به رشدی برخوردار است.

وی گسترش و نهادینه شدن ورزش همگانی در جامعه را مورد تاکید قرار داد و افزود: ورزش به معنای واقعی کلمه یعنی فعالیت جسمی افراد برای زندگی بانشاط‌تر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان رودسر این شهرستان را به لحاظ کسب مدال‌های قهرمانی در سطح استان پس از رشت و انزلی در جایگاه سوم دانست و گفت: اکنون این شهرستان دارای 30 هیئت ورزشی فعال است.

وی از ساماندهی 8 هزار ورزشکار رودسری در سال جدید خبر داد و افزود: این آمار در مقایسه با سال گذشته 30 درصد افزایش دارد که نشان‌دهنده حرکت به سوی ورزش همگانی است.

مودبی میزان سرانه فضای ورزشی رودسر را حدود 65 تا 70 سانتی‌متر اعلام کرد و متذکر شد: رودسر به لحاظ فضای ورزشی بسیار محروم است و امیدواریم این میزان تا پایان برنامه توسعه به 1.2 سانتی‌متر افزایش یابد.

وی رودسر را از نظر توسعه‌یافتگی عمرانی در سطح استان در رتبه یازدهم دانست و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم توسعه عمرانی را افزایش دهیم تا رودسر به حد واقعی استانداردهای ملی برسد.

این مسئول با اشاره به استخر شنای نیمه تمام رودسر، افزود: پروژه استخر شنای رودسر با هزینه تاکنون 250 میلیون تومان نیمه تمام رها شده است که امیدواریم هر چه سریع‌تر با ورود بخش خصوصی این پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی به سالن ورزشی چند منظوره چینی‌جان در بخش مرکزی رودسر اشاره کرد و گفت: این پروژه به مساحت یک‌هزار و 200 متر مربع و بالغ بر 700 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و نیز پیشرفت 15 درصدی در دست احداث است و امیدواریم تا پایان دوره دولت یازدهم به بهره‌برداری برسد.

مودبی فرسودگی اماکن ورزشی، کمبود تجهیزات ورزشی و نبود حمایت کننده مالی را از موانع ورزش رودسر دانست و یادآور شد: هفته تربیت بدنی تلنگری به مدیران و مردم جامعه بوده که ورزش را یک نیاز اساسی در زندگی بدانند و آن را حذف نکنند.


5037612
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: بارندگی‌ها و آب حاصل از باران شرایط را برای زیست پشه‌های آنوفل و بیماری مالاریا در بلوچستان فراهم کرده بنابراین سیل زدگان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» ۵۶ هشدار سطح زرد، ۱۸ هشدار نارنجی و پنج هشدار قرمز هواشناسی از سال گذشته تاکنون در لرستان صادر و بارندگی های به نسبت مطلوبی ثبت شد اما بنابر اعلام نظر کارشناسان و آمار و ارقام، این بارش های پرتکرار تاکنون حریف خطر خشکسالی نشده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است