سیاسی 18:33 - 05 اسفند 1399
نمایندگان مجلس طی بیانیه ای مطرح کردند
در بیانیه ۲۱۴ نفر از نمایندگان مجلس در خصوص فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم وحدت میان مجلس و دولت، تاکید شد: به توصیه های داهیانه ایشان مبنی بر یکپارچگی و حفظ صدای واحد لبیک می گوییم و از هرگونه ابتکار مشترک مجلس و دولت در راستای اجرای قانون عزت بخش اقدام راهبردی در لغو تحریم ها استقبال می کنیم.

به بیانات رهبری در خصوص یکپارچگی و وحدت لبیک می گوییم

متن کامل این بیانیه که در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس توسط حسینعلی حاجی دلیگانی قرائت شد به شرح زیر است:

«با تبریک پیشاپیش میلاد مولای متقیان به محضر رهبری معظم انقلاب اسلامی و محبان حضرت، نیک واقفیم که دستیابی به فناوری هسته ای نیاز و حق مسلم امروز و فردای این آب و خاک است، بر این اساس است که نمایندگان مجلس یازدهم با آگاهی نسبت به این ضرورت و درجهت پاسداشت نخبگان و شهدای عزیز هسته ای و با علم به کارشکنی های چند ساله نظام استکبار در تحقق و تقویت این حق اقدام به وضع قانون “اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها “و صیانت از منافع ملت ایران و الزام دولت به اجرای آن کرده است.

بیانات معظم له نسبت به اختلاف پیش آمده میان مجلس و دولت درباره بیانیه مشترک دولت محترم و آژانس بین المللی انرژی هسته ای را با جان دل شنیدیم، ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مراتب تشکر و امتنان خود را نسبت به حسن نظر زعیم و حکیم فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر تایید قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصوب مجلس یازدهم را اعلام کرده و آن را سند افتخاری برای مجلس می دانیم و به توصیه های داهیانه ایشان مبنی بر یکپارچگی و حفظ صدای واحد لبیک می گوییم و از هرگونه ابتکار مشترک مجلس و دولت در راستای اجرای این قانون عزت بخش استقبال کرده و پیش قدم می شویم و به دولت برای استیفای حق مردم در کمال صداقت کمک کرده و خواهیم کرد.

معتقدیم که بهترین راه برای خدمت به معیشت مردم نگاه به داشته های خود و عدم توجه به رجزخوانی های پوشالی خارج از مرزها است، بر همین اساس به دولت محترم توصیه می کنیم که از تجارب ۷ ساله گذشته هسته ای  که مملو از بدعهدی های طرف مقابل بوده است عبرت گرفته و دل به وعده های پوشالی آن ها نبندند.

امید است با استعانت از خداوند متعال بتوانیم در نصب العین قرار دادن اوامر و بیانات ولی امر مسلمین در تحقق حقوق حقه هسته ای ملت ایران قدم برداریم.»

انتهای پیام


10964654
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت‌ها عمق بخشی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: به همه مسئولان اعلام کرده‌ام که مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد و در این زمینه اقداماتی را هم انجام داده‌ایم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تنها راه عملی برای بازگرداندن صلح به منطقه این است که شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف جنگ در غزه کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در بخش‌هایی از مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران و استماع مشکلات این منطقه در زمینه‌های درمانی، آموزشی و بافت فرسوده، دستوراتی را برای رفع این موانع صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر و نماینده ایران نزد سازمان‌های بین المللی در ژنو گفت: چندجانبه‌گرایی و دیپلماسی ستون‌های اساسی برای تقویت صلح و حفظ اصول مندرج در منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین‌المللی هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است