استانی 16:33 - 24 مرداد 1401

آمادگی حوزه هنری کرمانشاه برای توانمندسازی جامعه معلولان

به گزارش خبرنگار مهر، افشین آزادی ظهر دوشنبه در آئین اختتامیه پویش «شهر من، شهری مناسب و مهربان با معلولان» که در راستای برطرف کردن موانع و مشکلات افراد دارای معلولیت برگزار شد، اظهار کرد: برخی از افراد دارای معلولیت ممکن است به دلیل حادثه یا بیماری دچار نقص در یک یا چند عضو شده باشند اما وقتی با آن‌ها هم‌کلام می‌شوید با یک عظمتی مواجه و متوجه می‌شوید که استعدادها و توانایی‌هایی در وجود این افراد نهفته است.

وی با اشاره به مهارت‌های افراد دارای معلولیت، افزود: کارهایی که افراد معلول انجام می‌دهند که از عهده هر فرد سالمی برنمی‌آید.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه تصریح کرد: هنر زمانی ارزش پیدا می‌کند که خود را در خدمت انسان ببیند و آن زمان که در خدمت انسان باشد شیرین است.

آزادی گفت: ما آمادگی داریم با تمام توان در خدمت جامعه هدف بهزیستی باشیم و حوزه هنری می‌تواند در راستای توانمندسازی جامعه معلولین نیز گام بردارد و کارهای هنری ارزشمندی را تولید کند.

وی خاطر نشان کرد: در برخی از المان‌های شهری کارهایی انجام‌شده است که چندان ربطی به جامعه اسلامی و زیست‌بوم ندارد و امید می‌رود از این فعالیت‌های هنری در راستای تحقق حقوق افراد دارای معلولیت بهره گرفته شود تا این فرهنگ و پیامی که به مخاطب ارسال می‌کند نقش اساسی خود را در رعایت حقوق افراد دارای معلولیت ایفا کند.


11655371
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است