سیاسی 21:12 - 17 آذر 1398
سخنگوی دولت با تبریک بیست‌سالگی ایسنا، اظهار کرد: رابطه من با ایسنا عاطفی بود و ایسنا در روزهای سختی شکل گرفت.

سخنگوی دولت: ایسنا در روزهای سختی شکل گرفت

به گزارش ایسنا، علی ربیعی در مراسم جشن بیست‌سالگی ایسنا اظهار کرد: من آقای فاتح را خیلی دوست داشتم و دارم. به یاد دارم اولین بودجه ایسنا ۳۰۰ میلیون بود که درباره آن با آقای خاتمی صحبت کردیم.

وی با اشاره به اینکه ایسنا شش مدیر مسئول عوض کرد، در ادامه اظهار کرد: ایسنا برداشتی از عاطفه، خلاقیت نوآوری، یاد تحولات اجتماعی و ... را دارد و ایلنا هم به سرعت پس از ایسنا متولد شد. فاتح با دست و دلبازی از تأسیس آن حمایت کرد و گفت که آنها نیز بچه‌های ایسنا هستند و گروهی از بچه‌های ایسنا به آنجا رفتند.

ربیعی با بیان اینکه ایسنا یک اندیشه خبری را دنبال کرد، اظهار کرد: ارتباط عاطفی من با ایسنا ادامه خواهد یافت. امروز بحث ما جنگ روایت‌ها و بازنمایی‌هاست. بی‌اخلاقی ما را به ناامیدی رسانده است. مکتب ایسنا و رسالت رسانه در قبال جامعه چیست؟ بر سر قدرت دعواست و اگر یک اختلاس کم شود مشکل ما حل خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید امید و آینده ایجاد کنیم. راه گذشت از مسائل فعلی، ایجاد امید است. در چند روز گذشته ندیدم دولت امید ایجاد کند. راه این نیست‌. مردم درد دارند باید آرزوهای جدید ایجاد کنیم. رسانه می‌تواند موثر باشد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه باید حرف از آینده بزنیم، تصریح کرد: من می‌فهمم فقر و رنج وجود دارد. امروز باید تصمیم بگیریم که حرف از ناامیدی نزنیم و امید ایجاد کنیم. خداوند دلتان را پر از امید کند و زندگی شخصی‌تان را پر از شادی.

انتهای پیام


10313921
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی بر ضرورت تبیین اهمیت موضوع عفاف و حجاب در کنار الزام به رعایت قانون تاکید کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی به مناسبت فرارسیدن بیست و نهم فروردین ماه، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی» پیامی صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دولت اصلاحات گفت: عملیات پهپادی و موشکی ایران علیه اسرائیل با لحاظ همه جوانب امر در چارچوب مقررات روشن و مناسبات قانونی بین‌المللی صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان از همتای اندونزی خود برای سفر به تهران دعوت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران را گواه شکست و استیصال این رژیم دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق و اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی با همکاری همه دستگاه‌ها تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ستاد انتخابات کشور، کلیات جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نگاهداری درباره واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها گفت: واگذاری باشگاه‌های ورزشی به بانک‌ها مغایر نهی رهبری و قانون رفع موانع تولید است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است