اجتماعی 15:40 - 29 فروردین 1393
سیرجان - ایرنا - آیین رژه یگان های نمونه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در سیرجان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، یگان های منتخب نظامی، انتظامی و بسیجیان سیرجان بویژه گردان های مختلف از مرکز آموزش شهدای دریایی و همچنین ناوگان آمادگاه جنوب سیرجان و یگان های موتوری به همراه تجهیزات آماده روز جمعه از مقابل جایگاه رژه رفتند.



همچنین در این آیین از خانواده های شهدا و جانبازان ارتش تجلیل شد.



امام جمعه موقت سیرجان در آیین گرامیداشت روز ارتش گفت: اصل تبعیت از ولایت و رهبری، وحدت و یکپارچگی ملت ایران را رقم زده است و این ولایت و رهبری در فرماندهی کل قوا نیز برای نیروهای مسلح یک اصل مشترک در اقتدار و اتحاد کشور و ملت ایران است.



حجت الاسلام ˈحسین حیدریˈ افزود: نظام اسلامی ایران نظامی مردمی و برخاسته از خواسته ملت ایران است.



وی عنوان کرد: ارتش و نیروهای مسلح در این نظام همانند سایر قشرها در عزت و اقتدار کشور و نظام خود کمر همت را بسته اند و این اقتدار و عزت روز به روز بیشتر و بهتر می شود.



وی تصریح کرد: امروز ارتش به عنوان مدافع کشور و ملت است و انجام این رسالت مهم را به اثبات رسانده است.



امام جمعه موقت سیرجان، افزود: امروز نظام ما به برکت انقلاب اسلامی به استقلال و خودکفایی در همه عرصه های دفاعی رسیده و یکی از ابعاد قدرت ارتش ما این خودکفایی است که امروز با همه توطئه ها و تحریم های دشمنان استکباری هیچ قدرتی توان و جرات تجاوز به میهن اسلامی را ندارد و این گرامیداشت به نوعی جشن اقتدار و قدرت ارتش است.



فرمانده مرکز آموزش دریایی سیرجان نیز، گفت: امروز نیروی دریایی و ارتش نه تنها مرزهای کشور بلکه منطقه را تحت نظارت و پوشش دفاعی خود دارند و این میسر نمی شد مگر با اقتدار و آمادگی که در نظام اسلامی و با فرماندهی ولایت و رهبری به وجود آمده است.



ناخدا یکم ستاد ˈمجید توسلیˈ، مرکز آموزش دریایی سیرجان را مهد پرورش جوانان و دلیر مردان عنوان کرد و افزود: این مرکز همواره برای دفاع از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی آماده است.



وی گفت: دشمنان در هشت سال دفاع مقدس غافل از این بودند که این دوران برای جوانان و ارتشیان ما آموزش عملی رسیدن به خودکفایی، استقلال و اقتدار بود و امروز شهدا یک الگوی خوب برای جوانان در آمادگی از نظام و کشور و ملت ما بوده و ارتشیان و همه نیروهای مسلح ادامه دهنده راه شهدا هستند.ک/2



7435/8154/2624

انتهای پیام /*

رژه روز ارتش در مشهد خبرگزاری مهر

3511929
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بارش‌های شدید شب گذشته باعث بروز تندآب، انسداد و گرفتگی در بزرگراه بعثت نزدیک به میدان بسیج شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همایش آموزشی - توجیهی زائران حج تمتع ۱۴۰۳ استان تهران روز شنبه در دو نوبت صبح و بعدازظهر با حضور هزاران زائر بیت الله الحرام در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت الاسلام والمسلمین نواب گفت: زائران حج پیش رو دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید در تهران در روز یکشنبه هشدار داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ارتقای بانک اطلاعاتی متهمان تحت تعقیب و محکومان فراری و اعمال محدودیت برخط و آنی در ارائه خدمات به محکومان متواری دو راهکار سند تحول برای تسریع در جلب محکومان است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی در این استان، گفت: ۴۵ پرونده مورد تعیین تکلیف قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از بازگشایی بزرگراه شهید خرازی مسیر شرق به غرب که از بامداد امروز بخاطر ورود گل و لای مسدود شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۶ پایتخت از احداث ۲۰ پروژه جدید در این منطقه خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تمام پروژه‌های باقی مانده تا انتهای سال به پایان برسد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) هیئت و دسته‌های عزاداری باحضور نوجوانان مساجد منتخب شهر تهران در ۴۰۰ مسجد پایتخت برگزار شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است