اجتماعی 10:55 - 07 تیر 1401
رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان تهران گفت: 1708 مورد خدمت حقوقی در 3 ماهه سال جاری به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان تهران ارائه شده است.

ارائه 1700خدمت حقوقی به مددجویان تهرانی

به گزارش گروه رفاه خبرگزاری فارس، ولی اله محمدی، با تبریک هفته قوه قضائیه ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد، اشاره کرد و گفت: در سه ماهه نخست امسال  1708  نفر از خدمات مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی برخوردار شده اند.

وی افزود: این خدمات شامل تنظیم اظهارنامه، شکوائیه، دادخواست، لایحه شرکت در جلسات دادگستری و اعلام وکالت در پرونده های قضایی از سوی وکلای معاضدت و نیکوکار است.

محمدی با بیان اینکه در این مدت زمان  167 میز حقوقی در سطح استان تهران برپا شده است،افزود: در این راستا 157 وکیل نیکوکار با کمیته امداد در استان تهران همکاری دارند.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان ،خاطرنشان کرد: وکلای نیکوکار در هفته به صورت متناوب در مجموعه کمیته امداد استان تهران حضور دارند و مددجویان به آنها مراجعه کرده و این خدمات حقوقی و قضایی را دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: از جمله برنامه‌های کمیته امداد در استان تهران برای مددجویان، مشاوره و خدمات حقوقی و قضایی است؛ مشکل حقوقی مددجویان در بسیاری موارد از طریق کمک وکلای نیکوکار حل می‌شود و موجب احقاق حق آنها شده و آرامش را به آنها بر می‌گردانند.

محمدی در پایان به برنامه های این اداره به مناسبت هفته قوه قضائیه اشاره کرد و افزود: مقرر شده است با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و هیأت همراه به مددجویانی که دارای مشکلات حقوقی در محاکم هستند یا مدعی  ضایع شدن حق و حقوق خود در محاکم قضایی هستند و سایر افراد متقاضی خدمات حقوقی و معاضدت قضایی مشکلات خود را بیان می کنند و اقدامات لازم برای آنها انجام خواهد شد.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان تهران،اظهار کرد: پرونده‌های مربوط به مسائل خانوادگی و امور حسبی، بیشترین موضوعات مرتبط با خدمات حقوقی و قضایی مددجویان  تحت حمایت این نهاد را شامل می‌شود.

انتهای پیام/


11607570
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله گمشده به آغوش مادرش، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر را محکوم کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است