استانی 13:50 - 22 اسفند 1396
‌فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از اجرای طرح های مختلف انتظامی در این شهرستان، کاهش 9 درصدی سرقت‌ها و کشف بیش از 26 تن مواد مخدر طی 11 ماهه سال جاری خبر داد.

‌کشف بیش از 26 تن مواد مخدر در ایرانشهر

‌به گزارش ایسنا-‌ سرهنگ"محمود سعادتی" در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری 927 سارق حرفه‌ای در 11 ماهه‌ سال جاری شدند که آمارها بیانگر کاهش 9 درصدی سرقت‌های نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف 26 تن و 353 کیلوگرم انواع موادمخدر بیان کرد: با اقدامات شبانه روزی ماموران انتظامی ایرانشهر در 11 ماه سال جاری بیش از 104 هزار عدد قرص روانگردان، 950 هزار و 726 نخ سیگار قاچاق نیز از دستاوردهای دیگر این طرح است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران در 11 ماه گذشته 800 هزار لیتر سوخت قاچاق و بیش از 41 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شده است که آمارها نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چشمگیری را نشان می دهد. 

وی با اشاره به طرح‌های مختلف فرهنگ ترافیک افزود: پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون شکنان تعداد 1728 دستگاه خودرو و 1794 دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف کرد. 

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان خاطرنشان کرد: با اقدامات و تدابیر کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قتل‌های مسلحانه 23 درصد و قتل‌های عادی 63 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشتند. 



انتهای پیام


9713275
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است