استانی 14:38 - 04 اردیبهشت 1397
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: امسال به مناسبت هفته جوان، 350 عنوان برنامه در استان اجرا می‌شود.

اجرای 350 عنوان برنامه به مناسبت هفته جوان در چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایسنا، حمید کریمی چهارم اردیبهشت‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، با اشاره به اینکه تاکنون روحیه مشارکت و کار تیمی در حوزه جوانان صورت نگرفته است، اظهار کرد: مسئولان باید جوانان را باور داشته باشند و یاور آن‌ها باشند تا مشکلات آن‌ها برطرف شود.

وی افزود: برخی از دستگاه‌های اجرایی اعتماد لازم را به جوانان و سمن‌هایی که در حوزه جوانان فعالیت داشته، ندارند.

کریمی با اشاره به اینکه هشت اردیبهشت تا 14 اردیبهشت به عنوان هفته جوان نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: امسال در این هفته 350 عنوان برنامه با موضوعات فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی برگزار می‌شود.

وی توسعه سمن‌ها را از سیاست‌های این حوزه برشمرد و تصریح کرد: تا کنون 39 سمن فعال در استان به ثبت رسیده که تا پایان سال جاری پیش‌بینی می‌شود این تعداد به 50 سمن افزایش یابد.



کریمی گفت: به زودی خانه جوان در مرکز استان کلنگ‌زنی خواهد شد که تاکنون یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار برای آن تخصیص داده شده است.



وی مسائل اقتصادی، فرهنگی، سبک زندگی، عدم شناخت جوانان از یکدیگر، بالا رفتن سن ازدواج، اشتغال و مسکن را از مشکلات سر راه جوانان عنوان کرد و گفت: چهارمحال و بختیاری بعد از سیستان و بلوچستان کمترین آمار طلاق را دارد، موانعی بر سر راه ازدواج جوانان قرار دارد که رفع آن‌ها موجب برطرف شدن مشکلات شده است.

کریمی گفت: متاسفانه در حوزه آسیب‌های اجتماعی و اشتغال سازمان مردم نهادی وجود ندارد و هر جایی که سمن‌ها ورود پیدا کنند قطعا آسیب‌های اجتماعی در آن‌جا کاهش می‌یابد.

وی بر ایجاد شور و نشاط برای جوانان در این هفته تاکید کرد و گفت: لازم است در طول سال برنامه‌های حوزه جوانان توسط دستگاه‌های اجرایی استان تداوم داشته باشد.



مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: مهم‌ترین مشکل جوانان اشتغال بوده که موجب ایجاد تمام مشکلات اجتماعی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 26 درصد جمعیت استان را جوانان تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: در حال حاضر جمعیت جوان استان 246 هزار و 920 نفر است که سالانه حدود 14 هزار نفر از جمعیت جوان استان کاسته می‌شود.

کریمی از تشکیل 100 خانه روستایی در روستاهای استان خبر داد و تصریح کرد: اعتبار 53 خانه روستایی تامین شده که اعتبار مابقی آن‌ها از طریق فرمانداری‌ها و خیرین تامین می‌شود، همچنین 200 میلیون تومان اعتبار برای احداث جاده تندرستی در استان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام


9756780
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۸ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» در حالی ۶۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد بابل فاقد مسکن هستند، که باوجود آمادگی کمیته امداد برای ساخت مسکن برای مددجویان، خانواده ها زمینی برای ساخت خانه ندارند، که این امر به چالشی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بابل تبدیل شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است