استانی 13:13 - 19 آذر 1397

مدیریت واحد جهانی نیرنگ دنیای غرب است/ مقاومت انقلابی رمز پیروزی

حجت‌الاسلام مهدی ستوده در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: صاحبان اندیشه و حاکمین استبداد بر این موضوع متفق‌القول هستند که در صورت عدم دستیابی به مدیریت واحد جهانی عمر چندانی از حیات کشورهای مستبدی همچون آمریکا باقی نخواهد ماند.

وی افزود: جهان غرب در اندیشه رویکرد تسلیم یا نابودی انقلاب‌های مردمی همچون نظام اسلامی ایران است غافل از آنکه در ملت بابصیرت کشورمان روحیه تسلیم‌پذیری در برابر زورگویان جایی نداشته و نخواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان دامه داد: مقاومت انقلابی راهکار برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و هجمه‌های فرهنگی و روانی دشمنان بوده و با چنین باورهایی دشمنان خیال‌های واهی خود را در قبال انقلاب به گور خواهند برد.

ستوده افزود: نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی به طرز مناسب نیازمند تبیین نقشه راه دقیق و منسجمی بوده تا با انسجام تمامی دستگاه‌ها خدمات ارزشمند انجام یافته در طول چهل سال اخیر اطلاع‌رسانی شود.

به گفته وی انقلاب اسلامی از لحاظ شناخت سندی دارای محتواهای بسیار قوی و هویت‌بخشی بوده که از تعالیم الهی و آسمانی با حاکمیت نبوی نشات گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یادآور شد: یکی از شناخت‌های مورد نیاز در انقلاب، شناخت تحلیلی و محتوایی بوده و با برخورداری از چنین آرمان‌های خاصی، عدالت اجتماعی نیز گسترانده خواهد شد.

ستوده با اشاره به اینکه دهه چهارم از تاریخ شکل‌گیری انقلاب اسلامی به دهه عدالت و پیشرفت مزین شده است، توضیح داد: شاکله چنین انقلابی مردمی بودن بوده و این موضوع وجه تمایز این نظام با دیگر حکومت‌ها است.


9995856
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است