استانی 17:05 - 08 فروردین 1394
فرماندهی انتظامی استان به ایسنا خبر داد:
فرماندهی انتظامی استان سمنان از کاهش 19 درصدی مصدومان و متوفیان سوانح رانندگی در جاده‌های این استان خبر داد.

کاهش 19 درصدی مصدومان و متوفیان سوانح رانندگی سمنان

سردار محمدرضا میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه سمنان، در این باره اظهارکرد: با اقدامات نیروی انتظامی استان و همکاری مردم و رانندگان خوشبختانه از ابتدای اجرای طرح نوروزی امسال در 25 اسفندماه 93 تا ابتدای روز هفتم فروردین‌ماه تعداد کشته‌شدگان و مصدومان حوادث ترافیکی در جاده‌های برون شهری این استان در قیاس با مدت مشابه سال قبل، 19 درصدی کاهش داشته است.

وی همچنین از کشته‌شدن چهار تن در حوادث دیروز هفتم و امروز هشتم فروردین‌ماه خبر داد و اضافه کرد: دیروز در تنها حادثه رانندگی منجر به فوت استان در اثر واژگونی یک خودروی سمند در محور میامی شاهرود متاسفانه یک مرد 57ساله به همراه فرزند 19 ساله‌اش در دم جان باختند.

وی با بیان اینکه متوفیان اهل اصفهان و ساکن قم بوده‌اند، گفت: همچنین در این سانحه رانندگی سه عضو دیگر این خانواده مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

فرماندهی انتظامی سمنان، تصریح‌کرد: مصدومان با توجه به وضعیت جسمی از طریق بالگرد امدادی به نزدیک‌ترین بیمارستان استان منتقل شدند.

میرزایی با بیان اینکه کارشناسان راهنمایی رانندگی راننده سمند را مقصر این سانحه اعلام کردند ادامه داد: ناتوانی در کنترل خودرو ناشی از بی‌توجهی به جلو عامل این سانحه تلخ بود که در ساعت 5 عصر دیروز روی داد.

فرماندهی انتظامی استان سمنان، همچنین از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در بامداد امروز شنبه در محور سرخه- آرادان خبرداد و گفت: این سانحه رانندگی نیز متاسفانه دو کشته و 11 مجروح برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه 11 مجروح این سانحه به سرعت به بیمارستان گرمسار منتقل شدند افزود: کارشناسان پلیس راهور، ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی را علت واژگونی اتوبوس اعلام کردند.

انتهای پیام


6107258
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است