استانی 19:09 - 13 آذر 1398
رئیس ستاد انتخابات شیراز:
ایسنا/فارس رئیس ستاد انتخابات شیراز اعلام کرد که تا ساعت ٦ بعدازظهر چهارمین روز از مهلت نام نویسی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ١١٩ نفر از حوزه انتخابیه شهرستان‌های شیراز و زرقان ثبت نام کرده‌اند.

تاکنون ١١٩ داوطلب انتخابات مجلس در شیراز ثبت نام کرده اند

محمدرضا امیری شامگاه چهارشنبه ١٣ آذر در جمع خبرنگاران بیان کرد: تاکنون ١٩ زن و ١٠٠ مرد در این دو حوزه انتخابیه ثبت نام کردهاند.

او همچنین با بیان اینکه امروز و تا ساعت٦ بعدازظهر نیز ۴۲ نفر ۳۴ مرد و ۸ زن در حوزه انتخابیه شهرستانهای شیراز و زرقان ثبت نام کردهاند، افزود: بیشترین و کم سن ترین فرد ثبت نام کننده امروز نیز به ترتیب ۳۲ و ٦٥ ساله بودند.

فرماندار شیراز خاطرنشان کرد: از مجموع ثبت نام کنندگان  این چهار روز ٦ نفر دارای مدرک تحصیلی لیسانس، ۹۵ نفر فوق لیسانس،۱۷ نفر دکترا و یک نفر حوزوی بودند.

امیری همچنین با بیان اینکه از نظر ما جنسیت ملاک نیست، گفت: ستاد اجرایی انتخابات تفاوتی بین کاندیدای زن و مرد قائل نیست.

او یادآور شد: از روز گذشته نرم افزار موبایلی ایجاد شده که توصیه میشود کاندیدا آن را از پروتال وزارت کشور دانلود و قبل از اینکه حضور در ستاد انتخابات در این سامانه وارد شوند و شماره پیگیری را به سایت ثبت نام بیاورند تا روند ثبت نام تسهیل شود.

انتهای پیام


10310020
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه هواشناسی انجیره با ۱۳۴ میلی متر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی استان را از روز سه شنبه تا صبح امروز ثبت کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است