اقتصادی 11:30 - 10 اسفند 1393
معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری تهران گفت: در حال حاضر در ۱۷۰ مرکز میادین میوه و تره‌بار قیمت مرغ از ۶۸۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان توزیع می‌شود و تا ۱۵ اسفند قیمت مرغ گرم کاهش می‌یابد.

قیمت مرغ تا ۱۵ اسفند کاهش می‌یابد
به گزارش افکارنیوز ، نعمت‌الله ترکی درباره افزایش قیمت مرغ در استان تهران، اظهار داشت: قیمت مرغ در نیمه دوم اسفند کاهش می‌یابد.



وی ادامه داد: در سال‌های گذشته نیز قیمت مرغ از ۵ تا ۱۵ اسفند به علت افزایش تقاضا در نوسان بوده است و در روزهای پایانی سال و ایام نوروز قیمت مرغ کاهش می‌یابد.



ترکی با اشاره به اینکه تولید مرغ در استان وضعیت خوبی را دارد، گفت: ظرفیت ذخیره‌سازی در استان خوب بوده است و ۳۵ هزار تن مرغ با کیفیت تا کنون ذخیره شده ولی متاسفانه بحث روانی را به وجود آوردند که مرغ‌های ذخیره شده فاقد کیفیت هستند که این موضوع موجب افزایش قیمت مرغ گرم در استان شد.



ترکی با تاکید بر اینکه مرغ‌های ذخیره‌سازی شده تولید داخل و با نظارت دستگاه‌های ذیربط ذخیره‌سازی شده است، گفت: عامل گرانی مرغ طی روزهای گذشته جوسازی بعضی از مجموعه‌ها بود و در حال حاضر اعلام می‌کنیم مرغ گرم به صورت مستقیم در ۱۷۰ مرکز میوه و میادین استان تهران به قیمت ۶۸۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان توزیع می‌شود.



معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری تهران گفت: تمامی تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها و نهادها که قصد خرید مرغ را دارند می‌توانند اولویت خرید را برای مرغ منجمد نگذارند و چون محدودیتی نداریم می‌توانند مستقیماً به شرکت پشتیبانی مراجعه کنند و مرغ گرم خریداری شود.

5947550
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» طبق آمار سازمان امور مالیاتی، کل رقم دریافتی تحت عنوان مالیات بر واحدهای مسکونی خالی از سکنه حدود ۴ میلیارد تومان بوده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه مرغداران گفت: با وجود قوانین سخت گیرانه دامپزشکی روسیه، اولین محموله تخم مرغ هفته آینده وارد روسیه می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی ۲ هزار و ۸۷۷ میلیارد تومان ثبت شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان دامپزشکی گفت: براساس آمار وزارت بهداشت تاکنون ۴ نفر تب کریمه کنگو مبتلا شدند که متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» هئیت وزیران مصوبه مجاز بودن وزارت صمت نسبت به ثبت سفارش ۲۰۰۰ اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از ۵ سال و با تخفیف ۵۰ درصدی در سود بازرگانی را ابلاغ کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به برداشت فراوان سیب‌زمینی، پیاز و گوجه فرنگی، نیاز خانوارهای ایرانی به این محصولات تامین است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر اجرایی سندیکای چای گفت: بنابر آمار بیش از ۱۳۰ کارخانه چای‌سازی مشغول خرید تضمینی برگ سبز و تولید چای هستند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU ۷ P براساس اولویت ثبت نامی اعلام شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» شاخص کل بورس امروز ۱۷ اردیبهشت ۲۰ هزار و ۶۴۶ واحد ریزش را ثبت کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» قیمت برخی از خودرو‌های موجود در بازار آزاد ۱۷ اردیبهشت ماه را در این خبر مشاهده می‌کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است