استانی 19:55 - 08 اسفند 1395
استاندار چهارمحال و بختیاری:
شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نرخ مشارکت اقتصادی در چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است.

نرخ مشارکت اقتصادی در چهارمحال و بختیاری افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصر یکشنبه در کارگروه تخصصی اشتغال اظهار کرد: در طول دو سال گذشته ۱۰ هزار هکتار از اراضی استان به سیستم‌های نوین آبیاری مجهز شده است.

وی بیان کرد: در بخش صنعت نیز هزینه‌های صرف اشتغال شده است که درحوزه مختلف الکترونیک زمینه کار و اشتغال زیادی را می‌تواند ایجاد کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در بخش اشتغال باید در راستای الکترونیک و ارتباطات حرکت کنیم، تصریح کرد: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در زمینه ایجاد اشتغال در استان تشکیل شود.

سلیمانی با اشاره به نرخ مشارکت اقتصادی، بیان کرد: نرخ مشارکت اقتصادی در استان به شش درصد افزایش یافته که نشان از تحول در سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌های عمرانی است.

وی افزود: در حوزه اقتصاد مقاومتی ۳۹۳ میلیارد تومان تسهیلات جذب شده که ۲۰۱ میلیارد تومان از این مجموع به صورت مستقیم است.

۱۰ هزار شغل در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست بیان کرد: تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی استان در سال جاری نه هزار و ۱۲۱ نفر بوده که تا پایان بهمن ماه سال جاری ۱۰ هزار و ۱۹۶ نفر اشتغال ایجاد شده است.

عباس جزایری اظهارکرد: با توجه به الکترونیکی شدن اشتغال از سنتی به صنعتی شدن، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در این خصوص می توان گام موثری را در زمینه اشتغال برداریم.

وی عنوان کرد: باید از ظرفیت های مختلف در راستای ایجاد اشتغال در سطح استان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت ها و پتانسیل بسیاری در سطح استان وجود دارد، عنوان کرد: باید از این ظرفیت ها در مسیر تحقق اقصتاد مقاومتی و ایجاد اشتغال استفاده کرد.


8860904
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است