ورزشی 20:47 - 07 خرداد 1395
کریستین کارمبو به تمجید از عملکرد زین‌الدین زیدان در رئال پرداخت و عنوان کرد او با قهرمانی در لیگ قهرمانان می تواند خودش را در مربیگری اثبات کند.

کارمبو: عملکرد زیدان در رئال قابل تقدیر است

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، زین الدین زیدان در اواسط این فصل در رئال مادرید جانشین رافائل بنیتس شد. رئال در آن زمان شرایط خوبی نداشت و در رده سوم لیگا حضور داشت و از کوپا دل ری هم به شکل عجیبی حذف شده بود و کمتر تیمی شانسی برای آنها در لیگ قهرمانان قائل بودند ولی او با به دست گرفتن هدایت رئال مادرید توانست این تیم را بار دیگر به سطح اول برساند و به فینال لیگ قهرمانان صعود کند. حالا در صورتی که او فردا شنبه بتواند اتلتیکومادرید را شکست دهد در اولین سال مربیگری خود قهرمان لیگ قهرمانان شده است.

کریستین کارمبو که خود بین سالهای 1997 تا 2000 در رئال مادرید توپ زد با تمجید از این مربی گفت: تا همین جا نیز کار زیدان در رئال فوق العاده بوده است و اگر بتواند فردا تیمش را قهرمان کند توانسته خودش را خیلی زود در دنیای مربیگری اثبات کند. فراموش نکنید او در وضعیت بدی رئال را تحویل گرفت و توانست خیلی خوب ورق را برگرداند. آنها تا هفته پایانی برای قهرمانی در لیگ تلاش کردند و به فینال لیگ قهرمانان هم رسیدند. تیم زیدان خیلی خوب فوتبال بازی می کند و او در ایجاد فلسفه فکری خود در این تیم موفق بوده است. برای رسیدن به این جایگاه فدارکاری های زیاد و تلاش زیادی نیاز بود که بازیکنان رئال با هدایت زیدان موفق به انجام آن شدند.

کارمبو ادامه داد: همه می دانند وقتی رئال یک پای فینال باشد تنها چیزی که برای این تیم مهم است کسب برد و قهرمان شدن است و من امیدوارم آنها مزد بازیهای خوب خود در این فصل را با قهرمانی در بازی فردا شب بگیرند. برتری که رئال نسبت به اتلتیکو دارد جنبه روانی است. آنها به خوبی با جو دیدارهای فینال آشنا هستند و این کمک خیلی خوبی به آنها می کند. به عنوان یک هوادار رئال مادرید طبیعتا دوست دارم تیم سابقم برنده این دیدار باشد و فکر می کنم همین اتفاق هم برای آنها رخ دهد چرا که تجربه بازیکنان رئال برای این گونه دیدارها به مراتب از تجربه بازیکنان اتلتیکو بالاتر است. البته این را نیز باید در نظر گرفت که این اولین فینال زیدان به عنوان مربی است و سیمئونه یک بار این شرایط را تجربه کرده است. آنها نیز تیم خوبی دارند و با شایستگی به دیدار نهایی رسیدند ولی نظر من قهرمانی برای رئال است.

دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید در سال 2013 نیز در فینال لیسبون برابر هم بازی کردند که رئال موفق شد در یک دیدار دراماتیک در دقیقه 90 به بازی برگردد و با زدن 3 گل در وقت های اضافی به دهمین قهرمانی خود در اروپا یا دسیما برسد.

انتهای پیام


7929831
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است