بین‌الملل 08:32 - 26 آذر 1393
نماینده دبیر کل سازمان ملل در امور انسانی در گزارشی به شورای امنیت اعلام کرد، کودکان سوریه در مناطق تحت اشغال داعش در معرض بدترین انواع خشونت در جهان هستند.

داعش کودکان پنج ساله را به سربازی می‌برد

به گزارش فرهنگ نیوز ، والری آموس در این گزارش اظهار داشت که کودکان سوریه در مناطقی که داعش بر آنها سیطره دارد، به مشارکت در کشتار وادار می شوند و یا در مناطق مختلف به قتل می رسند.

به گفته آموس، صدها تن از کودکان سوریه که سن آنان از 5 سال تجاوز نمی کند، در شهر رقه از سوی عناصر داعش تحت آموزش قرار می گیرند و در نبردها مشارکت داده می شوند.

وی در گزارش خود تاکید کرد که "کودکان سوریه اکنون بیش از همه کودکان دنیا در معرض خطر قرار دارند".

در ماه های اخیر شمار گزارش های منتشر شده درباره کودکانی که در سوریه و به ویژه از سوی داعش مورد قتل و کشتار قرار گرفته و سر از تن آنان جدا شده و به صلیب کشیده شده اند، افزایش یافته است.

نماینده دبیر کل سازمان ملل در امور انسانی در گزارش خود می افزاید: علاوه بر این، میلیون ها کودک نیز بر اثر دیدن صحنه های خشونت باری که مجبور به دیدن آن شده اند، دچار وحشت و هراس گردیده اند و روش داعش در مسلح کردن کودکان و اجبار آنان به حضور در دوره های آموزش نظامی، بی سابقه است. هر روز شاهد آن هستیم که کودکانی با سنین هرچه پایین تر، در صحنه های قتل و کشتار ایفای نقش می کنند.

به گفته وی، سازمان ملل گزارشی دریافت کرده که بر اساس آن، 350 کودک که در حدود 5 سال سن دارند، در اردوگاهی متعلق به داعش در رقه آموزش نظامی می‌بینند.

 


5432468
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع محلی تصاویری منتشر کردند که نشان می‌دهد تانک‌های صهیونیستی وارد رفح شده و گذرگاه این منطقه را اشغال کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اعضای اتحادیه اروپا بر سر نحوه صحیح برخورد با دعوت روسیه برای حضور در مراسم تحلیف پوتین، دچار اختلاف و سردرگمی شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور چین پس از ۵ سال به فرانسه سفر کرد و دیدار با همتای خود هشدار داد که حمله رژیم صهیونیستی به رفح به یک فاجعه انسانی بزرگ‌تر منجر می‌شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شی جینپینگ و امانوئل مکرون روسای جمهور چین و فرانسه هشدار دادند که حمله رژیم صهیونیستی به رفح به یک فاجعه انسانی بزرگ‌تر منجر می‌شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شی جینپینگ و امانوئل مکرون رئیسان جمهوری چین و فرانسه هشدار دادند که حمله رژیم صهیونیستی به رفح به یک فاجعه انسانی بزرگتر منجر می‌شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک خبرنگار آمریکایی گفت حضور رئیس جمهور پیشین آمریکا در انتخابات موجب می‌شود فضای رسانه‌ای در داخل این کشور بیشتر به سمت دو قطبی شدن پیش رود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌ها بامداد سه‌شنبه گزارش دادند که وزارت دفاع انگلیس هک شده و اطلاعات شخصی شماری از کارکنان ارتش این کشور منتشر شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی آگاه که در جریان مذاکرات مقاومت و رژیم صهیونیستی قرار دارد گفت: نتانیاهو با حماس با حسن نیت مذاکره نمی‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی آگاه که در جریان مذاکرات مقاومت و رژیم صهیونیستی قرار دارد گفت: نتانیاهو با حماس با حسن نیت مذاکره نمی‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک سازمان دریایی انگلیسی اعلام کرد در ۸۲ مایلی سواحل یمن یک حادثه امنیتی رخ داده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است