فرهنگی‌هنری 17:10 - 04 مهر 1395

مشاوران غذادرمانی و بهداشت عمومی توصیه می کنند که بیماران مبتلا به دیابت حتما نوشیدنی پالوده بامیه میل کنند.

به گزارش العالم به نقل از "رأی الیوم" این نوشیدنی، تأثیر حیرت آوری در درمان دیابت و تنظیم میزان انسولین خون و رهایی همیشگی از عوارض این بیماری مزمن و مشکلات جانبی متعدد آن دارد.



این مشاوران تأکید می کنند که نوشیدن آب بامیه‌ی سبز، ظرف دو ماه یا اندکی بیشتر دیابت را درمان می کند. می توان به منظور در امان ماندن از هر گونه عوارض جانبی یا عوارض پیش بینی نشده، و نیز کسب اطمینان از نتایج حیرت آور مصرف این مایع، این روش درمانی را زیر نظر پزشک متخصص در زمینه علوم تغذیه یا متخصص داخلی و دیابت آزمایش کرد.



کارشناسان تغذیه می گویند که راز اعجاز بامیه در درمان دیابت، در ماده کف مانند و زلالی است که در نتیجه خیساندن آن در آب به دست می آید. تحقیقات نشان می دهند که این ماده طبق مراحل و تدابیر زیر قدرت درمان زیاد در مدت زمان کوتاه را دارد:



۱- دو یا سه عدد بامیه متوسط تهیه کنید.



۲- سر و ته بامیه را جدا کنید.



۳- هر بامیه را به طور اریب به چند قطعه با عرض متوسط ببرید.



۴- بامیه های خرد شده را یک ظرف آب متوسط قرار دهید.



۵- سر ظرف را بپوشانید و آن را به مدت ۱۲ ساعت در دمای اتاق رها کنید. ظرف را در یخچال قرار ندهید.



۶- سپس آب و کفهای حاصل از بامیه در ظرف را سربکشید. بامیه ها خرد شده را هم می توانید در دهان گذاشته و بمکید تا ماده کف مانند آن را به این ترتیب استخراج کنید. بامیه را نجوید و نخورید.



۷- همین روش را ظرف ۲۴ ساعت باز هم تکرار کنید و ظرف این مدت دو کاسه به همین ترتیب تهیه کرده و سربکشید.



۸- تا نیم ساعت پس از مصرف این نوشیدنی، از خوردن و آشامیدن چیز دیگر اجتناب کنید بهتر از این محلول را صبح ها ناشتا شب قبل از خواب یا پس از شام مصرف کنید.



۹- این شیوه درمان را بدون توقف دنبال کنید و همزمان در منزل میزان قند خون را اندازی گیری کرده و آن را با قبل و بعد از نوشیدن این محلول مقایسه کنید.



۱۰- دو هفته بعد، ملاحظه خواهید کرد میزان قند خون البته به تناسب شدت و ضعف بیماری پایین آمده است. اینجاست که باید متناسب با تغییرات یا طبق دستور پزشک، مصرف این محلول را کاهش دهید.

8184684
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جشنواره مردمی فیلم عمار در حمایت از تنبیه مقتدرانه رژیم صهیونیستی، فراخوان سراسری «وعده صادق» را منتشر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه و تعمیق فرهنگ رضوی در کشور است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» به دلیل انتقال موقت فعالیت «سامانه بازار کتاب» به سامانه «نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» خرید از این سامانه تا ۳۰ اردیبهشت (۱۴۰۳) غیرفعال است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جایزه جهانی آزادی مطبوعات به توصیه داوران کمیته بین‌المللی حمایت از خبرنگاران به خبرنگاران فلسطینی در غزه اعطا شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» استاد عیسی قلی‌پور هنرمند پیشکسوت موسیقی مقامی و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از امشب، جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه راهی آنتن شبکه نمایش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شبکه دو سیما همزمان با سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام جعفر صادق (ع) برنامه‌های متعددی را روانه آنتن می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» موزه سینما به مناسبت زادروز «ستار اورکی » آهنگساز مطرح فیلم‌های سینمایی بخش‌هایی از گفتگوی این هنرمند را منتشر کرده است که در زیر می‌خوانید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیر ستاد مردمی «پیوند صادق» از برپایی دسته‌های عزاداری در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از برخی مدارس تا مساجد در کشور خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تمام موزه‌ها، کاخ‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است