ورزشی 01:19 - 12 فروردین 1394
این خبر به روز رسانی می‌شود
سرمربی تیم ملی گفت: بازیکنانی که با دریافتی کم توانستند چنین نمایشی ارائه کنند، جای افتخار دارند و من به تک تک آنها افتخار می‌کنم.

کی‌روش: به بازیکنانم افتخار می‌کنم/ غمگین هستم اما زندگی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش پس از شکست تیم ملی ایران مقابل سوئد در نشست خبری این دیدار در خصوص نظرش در مورد این دیدار و آیا اینکه این مسابقه آخرین بازی وی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران بود، گفت: مهم ترین مطلبی که باید به آن اشاره کنم پس از 4 سال کار با تیم ملی ایران، افتخار می‌کنم به تیمم و تک تک بازیکنان، این بهترین گروهی بود که در طول دوران مربی‌گری‌ام در اختیار داشتم. بازیکنانی که با دریافتی کم توانستند چنین نمایشی ارائه کنند، جای افتخار دارند و من به تک تک آنها افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد: الان فقط غمگین هستم چون هیچ موقع خروج و ترک کردن خوشحال کننده نیست اما این زندگی ادامه دارد و باید رو به جلو حرکت کرد.

ادامه دارد...


6120665
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال جوانان دختران در سومین دیدار در تورنمنت کافا برابر تاجیکستان به برتری پرگل دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نازنین فاطمه عیدیان در مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا، مدال طلا را کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز برگزار شد که در نهایت آلومینیوم به مرحله بعد صعود کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است