استانی 00:05 - 02 آبان 1393
بخشدار مرکزی اقلید خبر داد
بخشدار مرکزی اقلید از آغاز اجرای طرح بهسازی روستای نظام‌آباد اقلید با مشارکت 100 درصدی مردم و با اعتبار 860 میلیون ریال خبر داد.

اجرای طرح بهسازی روستای نظام‌آباد با مشارکت 100 درصدی مردم

ابراهیم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید، با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و کمبود اعتبارات عمرانی روستاها اظهار داشت: تشویق مردم به مشارکت در پروژه‌های عمرانی روستاها و بالا بردن سطح کیفی محل سکونتشان با تلاش بخشداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

بخشدار مرکزی اقلید با تأکید بر مشارکت 100 درصدی مردمی در اجرای طرح بهسازی روستای نظام‌آباد عنوان کرد: با تلاش دهیاری و شورای اسلامی این روستا و با هزینه‌ای بالغ‌بر 860 میلیون ریال در 6 محور اصلی، عملیات تک‌لبه و جدول معابر در حال اجراست که پیش‌بینی می‌شود تا 20 روز آینده پایان یابد.

محمدی تصریح کرد: در سال جاری در روستای خنجشت نیز طرح بهسازی تک‌لبه و جدول‌بندی در سه محور اصلی این روستا با تلاش دهیاری و شورای اسلامی روستایی و با مشارکت مردمی انجام شد.

وی در پایان سخنان خود بابیان اینکه مشارکت مردم روستای نظام‌آباد در پروژه‌های عمرانی روستایی در سطح کشور می‌تواند الگویی مناسب برای روستاییان سایر مناطق باشد، خاطرنشان کرد: در تاریخ گذشته و حال روستای نظام‌آباد از مشارکت مردم این روستا در اجرای پروژه‌های ساخت مدرسه 6 ‌کلاسه خسروی، کانون فرهنگی امام علی (ع)، مرکز مخابرات روستا، مجتمع فرهنگی و مذهبی نینوا، مسجد امام رضا (ع)، سالن ورزشی، ساختمان دهیاری، بلوار مرکزی، خانه عالم، غسالخانه، بهسازی معابر روستا و حفر چاه آب آشامیدنی می‌توان نام برد.

به گزارش فارس، تاکنون در روستای نظام‌آباد اقلید با جمعیتی بالغ‌بر یک‌هزار و 500 نفر که شغل بیشتر افراد کشاورزی است، بیش از 20 میلیارد ریال از محل مشارکت‌های مردمی در اجرای طرح‌های بهسازی و پروژه‌های عمرانی هزینه شده است.


5024392
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است