سیاسی 10:49 - 05 اسفند 1395
حسن روحانی رییس جمهور روز پنجشنبه در سفر به استان خوزستان از تصفیه خانه شماره ۳ ‏اهواز بازدید کرد‌

تامین آب شهر اهواز حتی در صورت قطع برق 
 
به گزارش پارسینه، رییس جمهوری با حضور در تصفیه خانه شماره ۳ اهواز،  از مراحل تامین برق مطمئن و اضطراری تاسیسات آب شرب ‏کلانشهر اهواز از طریق نصب ژنراتور برای جلوگیری از خسارات ناشی از نوسانات و قطعی برق سراسری بازدید کرد‌.‌


رییس جمهوری همچنین در این بازدید با توضیح مسوولان در جریان طرح های جامع آبرسانی استان خوزستان قرار گرفت‌.همچنین با دستور دکتر روحانی، دیزل ژنراتور تامین برق اضطراری مورد نیاز تجهیزات در سیستم آبرسانی این تصفیه خانه ‏مورد بهره برداری قرار گرفت‌.‌



بر این اساس آب شهر اهواز حتی در صورت قطع برق نیز تامین خواهد شد.رییس جمهوری بر ضرورت آمادگی و تامین شرایط و تجهیزات لازم برای استفاده در شرایط اضطرار و غیر مترقبه به منظور ‏عدم ایجاد مشکل برای مردم استان، تاکید کرد‌.
 
همچنین حسن روحانی صبح امروز در ابتدای ورود به اهواز در جمع خبرنگاران هدف از سفر خود به اهواز را برنامه ریزی برای کاهش ریزگردها عنوان و اظهار کرد: امروز تصمیمات خوبی برای رفع مشکل استان خوزستانی گرفته می شود. به همه مسئولان دستور می دهم در این راستا اقدام عملی شایسته ای انجام دهند تا مشکل ریزگردهای خوزستان حل شود.



وی افزود: خوشحالم که به همراه برخی دیگر از وزرا دوباره میهمان مردم خوزستان هستیم. از نخستین روزهایی که در بهمن ماه امسال خوزستان اسیر گرد و خاک شد و پس از آن قطعی گسترده آب و برق ایجاد شد، برنامه ریزی برای رفع این مشکلات آغاز و به معاون اول دستور دادم که جلسه ستاد بحران را تشکیل دهد.



روحانی بیان کرد: معاون اول رئیس جمهور، دو روز پیش گزارش پایان اتفاقات رخ داده را به من داد و من لازم دید که به خوزستان سفر کنم. یکی از برنامه های امروز این سفر تشکیل جلسه ویژه بررسی ریزگردهای خوزستان است. همچنین من می‌توانم براساس گزارش‌های وزیر نیرو به مردم اهواز بگویم که دیگر شاهد قطعی آب نخواهند بود و برای حل مشکل قطعی برق نیز در حال تلاش هستیم.



رئیس جمهور ادامه داد: برای حل مشکل کانون های داخلی ریزگردها برنامه‌ریزی های خوبی انجام شد. برخی از اقدامات به صورت عملیاتی آغاز شد و برای کانون‌های منطقه‌ای در حال تلاش برای حل مشکل از طریق توافقات بین‌المللی هستیم.



روحانی تاکید کرد: من به مردم خوزستان می‌گویم که دولت هیچگاه مشکلات آنها را فراموش نکرده و حل انها در دستور کار است. همچنین از نماینده ولی فقیه در استان، علما و مدیران استانی بابت اقدامات و تلاش‌هایی که برای حل مشکلات انجام دادند، تشکر می‌کنم.




8846824
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار سرلشکر رشید گفت: دو عملیات طوفان‌الاقصی و وعده صادق که اقدام نظامی مستقیم ایران علیه رژیم بود، به‌وضوح نشان داد که اسرائیل به‌شدت آسیب‌پذیر است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ظریف گفت:دولت‌ها بر اساس کنوانسیون نسل کشی ۱۹۴۸ موظف به اتخاذ اقدامات لازم برای جلوگیری از نسل کشی هستند و نه تشویق نسل کشی از طریق عادی سازی با مجرمان.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اسامی نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی اعلام شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: مجلس یازدهم و به دنبال آن مجلس دوازدهم را به جرات می‌توان بنیانگذار مجلس نوین در ایران عنوان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان محاسبات کشور گزارشی از عدم انجام تکلیف قانونی توسط سازمان محیط زیست را منتشر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان اقلیت‌های دینی با صدور بیانیه‌ای اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: اکنون در باشگاه قدرت‌های منطقه و جهانی جز برترین‌ها هستیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: اکنون در باشگاه قدرت‌های منطقه و جهانی جز برترین‌ها هستیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اولین نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان در سال ۱۴۰۳، امروز برگزار شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است