استانی 19:52 - 26 مهر 1397

چاه های کشاورزی بابلسر شناسنامه دار شود

به گزارش خبرنگار مهر،اسماعیل حسن زاده شامگاه پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان بابلسر که با حضور مدیران کل در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد، اظهار کرد: در سال زراعی گذشته شهرستان بابلسر در بحث تامین سوخت و آب کشاوری دچار مشکلات فراوانی بود.

وی با تاکید به اینکه کلیه کشاورزانی که دارای چاه های غیرمجاز هستند نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند، گفت: اداره جهاد کشاورزی شهرستان مقدار واقعی اراضی کشاورزی شهرستان را به سازمان جهاد کشاورزی استان اعلام وجهاد کشاورزی استان مراتب را به شرکت پخش فرآورده های نفتی استان اعلام کند و این امر ملاک عمل برای دریافت سوخت کشاورزی شهرستان خواهد بود.

فرماندار بابلسر در خصوص قطع سوخت مایع پلاژداران نیز تاکید کرد جلسه ای مجزا با حضور شهرداری، شورا ، فرمانداری و اتحادیه پلاژداران برگزار شود.

حسن زاده همچنین با بیان اینکه آب منطقه ای و جهاد کشاورزی نسبت به لایروبی رودخانه، انهار و آب بندانها با مشارکت دهیاران و شوراهای اسلامی روستا اقدام کنند،گفت: سه آبندان در سه بخش شهرستان که دارای شرایط اضطرار برای ذخیره‌سازی آب دارند  توسط اداره جهاد کشاورزی شهرستان با هماهنگی بخشداران شناسایی و به جهاد استان معرفی کنند و حداکثر تا اول بهمن ۹۷ نسبت به لایروبی آن اقدام شود.

وی با تأکید به تمکین کشاورزان برای پروانه دار کردن چاه های کشاورزی گفت: مقدار هزینه برای اخذ پروانه چاه تعدیل و تقسیط به نفع کشاورزان شود تا کشاورزان از مزایای آن استفاده کنند.

فرماندار بابلسر تصریح کرد: فلسفه وجودی ما حل مشکلات مردم است انتظار داریم  شوراها و دهیاران به دستگاه های اجرایی در حل مشکلات کمک و یاری کنند.


9946848
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است