اجتماعی 10:35 - 26 دی 1396
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تاکید کرد
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران بر لزوم ارسال لایحه اصلاح درآمدهای شهرداری تهران تا پیش از آغاز بررسی لایحه بودجه 97 تاکید کرد.

لزوم ارسال لایحه اصلاح درآمدهای شهرداری تهران توسط این سازمان

به گزارش ایسنا، مرتضی الویری در  جلسه علنی شورای شهر تهران درخصوص ارائه لایحه درآمدهای  شهرداری تهران گفت: باید این لایحه  هر چه زودتر توسط شهرداری تهران ارائه شود تا پیش از بررسی بودجه سال آینده به تصویب اعضا شورای شهر تهران برسد.

وی افزود: یک ماه پیش تذکری مطرح کردم که قبل از ارائه لایحه بودجه 97 شهرداری تهران پیشنهاد اصلاح درآمدهای خود را به شورا ارائه کند  که هنوز  پاسخ تذکر من داده نشده است و لایحه اصلاح درآمدهای شهرداری نیز به شورا ارسال نشد است.

وی ادامه داد: باید پیش از اینکه لایحه بودجه را به تصویب برسانیم لازمه‌های آن را که شامل لایحه اصلاح درآمد شهرداری تهران است به تصویب برسانیم.

الویری تاکید کرد: پیش از این شهرداری تهران از کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران  مواردی را در خصوص اصلاح درآمدهای سال آینده مطرح کرده بود که این موارد باید به تصویب برسند و پس ازآن لایحه بودجه سال 97 مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام


9640133
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل و نقل شهرداری منطقه۲۲ گفت: از لحظات اولیه ریزش کوه در سه نقطه محور شرق به غرب بزرگراه شهید خرازی در محدوده بلوار اردستانی اقدامات ایمن سازی مسیر آغاز شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمعیت هلال‌احمر از تصویب ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ هلال‌احمر در مجمع عمومی جمعیت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار تهران گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودرو‌ها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در ۲۰ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران در حاشیه همایش آموزشی-توجیهی زائران حج استان تهران گفت: امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، از اعمال برخی محدودیت‌ها برای برگزاری مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ الکترونیک تا هفته آینده خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس راه کشور از ریزش سنگ در آزادراه تهران-شمال خبر داد و گفت: در حال حاضر این محور بازگشایی شده است؛ اما به خاطر مدیریت ترددها، جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت تهران یک طرفه شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است