فرهنگی‌هنری 11:54 - 01 شهریور 1393
تا ساعت 24 امشب
مدیر کل دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآنی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد با اشاره به تعداد متقاضیان شرکت در آزمون سراسری قرآن، از تمدید مهلت ثبت‌نام در این آزمون تا ساعت 24 امشب خبر داد.

مهلت نام‌نویسی در آزمون قرآن و عترت ارشاد تمدید شد

حجت الاسلام «علی پروانه» مدیر کل دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآنی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به تعداد متقاضیان شرکت در دوازدهمین دوره آزمون قرآن و عترت ارشاد، اظهار داشت: تاکنون 56 هزار و 964 هزار نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند که با توجه به درخواست‌ استان‌ها، مهلت نام‌نویسی در دوازدهمین دوره آزمون قرآن و عترت را تا ساعت 24 امشب تمدید کردیم.

اصفهان بیشترین و هرمزگان کمترین شرکت‌کننده در آزمون قرآن ارشاد را دارند

وی با بیان اینکه استان اصفهان تاکنون بیشترین متقاضی را برای شرکت در آزمون قرآن و عترت ارشاد داشته است، ادامه داد: تاکنون استان‌های اصفهان با 6 هزار و 81 نفر، خراسان رضوی با چهار هزار و 94 نفر، یزد با سه هزار و 720 نفر، سیستان‌وبلوچستان با سه هزار و 451 نفر، کرمان با سه هزار و 241 نفر، اردبیل با سه هزار و 123 نفر و تهران با دو هزار و 827 نفر بیشترین تعداد متقاضیان شرکت در آزمون سراسری قرآن و عترت ارشاد را داشته‌اند و استان هرمزگان نیز با 281 متقاضی کمترین ثبت‌نام کننده را داشته است.

حجت‌الاسلام پروانه با اشاره به اینکه رشته حفظ کل قرآن کریم بیشترین داوطلب را دارد، افزود: در رشته حفظ کل قرآن کریم 9 هزار و 74 نفر ثبت‌نام کرده‌اند؛ همچنین در رشته‌های ترجمه و مفاهیم قرآن کریم هفت هزار و 911 نفر، در بخش طرح قرآنی 1448 نیز پنج هزار و 619 نفر و در رشته حفظ جزء اول قرآن پنج هزار و 245 نفر آمادگی خود را برای شرکت در آزمون اعلام کرده‌اند.

به گزارش فارس، آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمعه چهارم مهرماه در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.


4540637
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه و تعمیق فرهنگ رضوی در کشور است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» به دلیل انتقال موقت فعالیت «سامانه بازار کتاب» به سامانه «نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» خرید از این سامانه تا ۳۰ اردیبهشت (۱۴۰۳) غیرفعال است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جایزه جهانی آزادی مطبوعات به توصیه داوران کمیته بین‌المللی حمایت از خبرنگاران به خبرنگاران فلسطینی در غزه اعطا شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» استاد عیسی قلی‌پور هنرمند پیشکسوت موسیقی مقامی و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از امشب، جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه راهی آنتن شبکه نمایش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شبکه دو سیما همزمان با سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام جعفر صادق (ع) برنامه‌های متعددی را روانه آنتن می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» موزه سینما به مناسبت زادروز «ستار اورکی » آهنگساز مطرح فیلم‌های سینمایی بخش‌هایی از گفتگوی این هنرمند را منتشر کرده است که در زیر می‌خوانید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیر ستاد مردمی «پیوند صادق» از برپایی دسته‌های عزاداری در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از برخی مدارس تا مساجد در کشور خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تمام موزه‌ها، کاخ‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل امور متولیان سازمان اوقاف گفت: هر جا امنا به صورت جدی ورود پیدا کردند چون متناسب با نیاز‌های هر موقوفه انتخاب شدند جهش خوبی در زمینه احیای موقوفات اتفاق افتاده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است