استانی 16:47 - 01 آبان 1393
امام‌جمعه موقت اهواز:
امام‌جمعه موقت اهواز گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی همراه صدیق انقلاب اسلامی و یار همیشگی رهبری بود و فقدان حضور وی همیشه احساس خواهد شد.

آیت‌الله مهدوی‌کنی یار صدیق انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسن‌زاده ظهر امروز در حاشیه مراسم هفتمین همایش متمسکین به ثقلین شهرستان شوشتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آیت‌الله مهدی‌کنی از افرادی بود که وجودش برای انقلاب اسلامی غنیمتی بزرگ بود و فقدان حضور ایشان همیشه احساس خواهد شد.

وی افزود: آیت‌الله مهدوی‌کنی در دوران سخت انقلاب ثابت‌قدم ماند و برای حفظ ارزش‌های والای اسلام و انقلاب همیشه جهت‌گیری‌های صریح و بی‌پرده داشت.

حسن‌زاده با تاکید بر اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی یار دیرین امام خمینی(ره) بود، خاطرنشان کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی گام‌های بلندی در راستای استحکام انقلاب اسلامی برداشت و موعظه‌ها و دستورات اخلاقی ایشان همیشه در گوش جان ملت ایران خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه ثابت‌قدمی آیت‌الله مهدوی‌کنی باعث برجسته بودن شخصیت ایشان شد، گفت: سمت‌های تأثیرگذاری مانند عضو شورای انقلاب، وزیر کشور ، عضو شورای نگهبان و ریاست مجلس خبرگان رهبری نشان‌دهنده تأثیرگذاری ایشان در انقلاب اسلامی است و باید شخصیت والای این فرد تأثیرگذار را در انقلاب اسلامی را بازشناخت و به جوانان معرفی کرد.

امام‌جمعه موقت اهواز افزود: آیت‌الله مهدوی‌کنی در کوران‌های سخت همراه انقلاب اسلامی بود و همیشه مواضع ایشان تکیه‌گاهی برای دوستداران انقلاب اسلامی بود و به این دلیل این خصوصیت شخصیت ایشان را بسیار متمایز می‌سازد.


5022901
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است